کد خبر : 1731949 | 28 دی 1399 ساعت 16:48 | 36.4K بازدید | 15 دیدگاه

هیچ اختلافی بین من و هیات مدیره استقلال نیست

فکری: برخی می‌خواهند تیمم را بهم بریزند

سرمربی تیم استقلال از اسماعیل خلیل زاده و سایر مدیران باشگاه بابت زحمات شان تشکر می‌کنند.

فکری: برخی می‌خواهند تیمم را بهم بریزند

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور صحبت‌هایی را درباره شرایط تیمش و برخی حواشی موجود بر زبان آورد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:


**تراکتور با شجاعی خوب بازی می‌کند
فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه (س) و سالگرد درگذشت رضا احدی را تسلیت می‌گویم. بازی فردا سخت است. تراکتور تیم خوبی است و از زمانی که مسعود شجاعی سرمربی این تیم شده، بازی‌های خوبی انجام داده و شرایط خوبی در جدول دارند.

 


**به دنبال 3 امتیاز در تبریز هستیم
تراکتوری‌ها از هفت بازی گذشته 14 امتیاز گرفته‌اند و شرایط خوبی در جدول دارند. بازی در تبریز کار ما را سخت خواهد کرد، اما از طرف دیگر بازیکنان از نظر روحی و جسمی شرایط خوبی دارند و امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم و در نهایت سه امتیاز را بگیریم.

 


**به دیاباته اعتقاد دارم، بهتر می‌شود
شیخ یکی از بازیکنان حرفه‌ای و خوب ما بوده و سال گذشته آقای گل شده است. من به‌عنوان سرمربی تیم با توجه به فضایی که به وجود آمده است باید هزینه‌هایی را بدهم. این بازیکن را در ابتدای نیمه دوم بازی با پرسپولیس به زمین فرستادیم، چرا که اعتقاد داشتیم شیخ می‌تواند به ما کمک کند و اگر بدنش آماده نیست، باید او را در شرایط مسابقه قرار دهیم تا هم در بازی‌های لیگ و هم در آسیا به استقلال کمک کند. شیخ بازیکن بزرگی است و خودم به او اعتقاد دارم و امیدوارم هر چه سریع‌تر به مرز آمادگی برسد.


**برخی می‌خواهند تیم را بهم بریزند
از هواداران خواهش می‌کنم باهوش باشند، چون خیلی‌ها دنبال این هستند که تیم را به هم بریزند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. این اجازه را به کسانی که بدخواه استقلال هستند، ندهند.

 


**اختلافی با هیات مدیره ندارم
هیچ اختلافی بین بنده و هیئت مدیره نیست. اعضای هیئت مدیره واقعاً تلاش زیادی می‌کنند. از ابتدای فصل بدهی‌های زیادی داشتیم که با تلاش مدیریت و هیئت مدیره محترم خیلی از بدهی‌ها پرداخت و مشکلات کمتر شد.

 


**برای خلیل‌زاده احترام قائلم
من و خلیل‌زاده هر چند روز یک بار به صورت تلفنی با هم صحبت می‌کنیم و احترام زیادی برای ایشان قائلم. اگر مربی نتیجه نگیرد، باشگاه حق دارد دنبال سرمربی بگردد، اما وقتی تیمش در صدر قرار دارد یا با یک بازی کمتر دوم است، مدیریت باشگاه قطعاً این فضا را به وجود نمی‌آورد که مشکلی ایجاد شود.


**هواداران باهوش باشند
باید از شخص خلیل‌زاده و هیئت مدیره تشکر کنم، ما ارتباط خوبی با هم داریم. طرفداران استقلال هم باهوش باشند و اجازه ندهند اختلافی ایجاد شود و تیم استقلال را از جایگاهی که دارد، پایین بکشند.

 

دیدگاه‌ها