کد خبر : 1732005 | 28 دی 1399 ساعت 23:15 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم کونته برابر یوونتوس امشب باطل می شود؟

آنتونیو کونته امشب به دنبال شکستن طلسم عجیب خود برابر یوونتوس خواهد بود.

طلسم کونته برابر یوونتوس امشب باطل می شود؟

 

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته بین سال های 2012 تا 2014 روی نیمکت بیانکونری سه عنوان قهرمانی سری آ در کارنامه به ثبت رسانده و روزهای درخشانی را در این تیم سپری کرد. حالا آنتونیو کونته امشب برای پنجمین بار در دوران حرفه ای خود به عنوان سرمربی به مصاف باشگاه سابق خود خواهد رفت و او به دنبال اولین پیروزی است.

 

1562320

 

اولین بار در فصل 07-2006 بود که یوونتوس موفق شد تیم آریتزو با هدایت کونته را در سری بی با نتیجه 2-5 شکست داده و در نهایت یک سال پس از رسوایی کالچوپولی دوباره به سری آ صعود کند. تقابل دوم کونته با تیم سابقش در تاریخ هفت نوامبر 2009 برگزار شد که یوونتوس در برگامو 5-2 آتالانتای تحت هدایت این سرمربی را مغلوب کرد و در ادامه نیز که خود آنتونیو کونته هدایت بیانکونری را بر عهده گرفت.

 

همچنین یوونتوس در هر دو بازی فصل گذشته مقابل اینتر کونته به پیروزی رسید. اولین بار دو تیم در اکتبر 2019 به مصاف هم رفتند و شاگردان مائوریتزیو ساری با گل های پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین موفق به کسب پیروزی 1-2 برابر اینتر شدند. در مسابقه برگشت نیز یوونتوس با دو گل پائولو دیبالا و آرون رمزی در ورزشگاه آلیانز در تورین به برتری رسیده و موفق به ثبت دبل برابر نراتزوری شد. حالا امشب آنتونیو کونته امیدوار است این طلسم در پنجمین بازی باطل شده و او بالاخره در مقابل یوونتوس به برتری دست یابد.

دیدگاه‌ها