کد خبر : 1732030 | 29 دی 1399 ساعت 08:13 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهند ایران را وارد حاشیه‎ کنند

ظهرابی: برای کسب خوش‌ رنگ‌ترین مدال می‌جنگیم

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان گفت: با وجود شرایطی که ایجاد شده نا امید نیستیم و در بحرین برای کسب خوش رنگ ترین مدال می جنگیم.

ظهرابی: برای کسب خوش‌ رنگ‌ترین مدال می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مسعود ظهرابی در خصوص واگذاری امتیاز میزبانی رقابت های قهرمانی جوانان آسیا از ایران به بحرین اظهار داشت: ایران برای برگزاری مسابقات آمادگی کامل داشت و همچون گذشته و حتی بهتر از ادوار گذاشته هم می توانست میزبانی شایسته ای از مسابقات داشته باشد.

 

وی با اشاره به تلاش های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در راستای حفظ این میزبانی در این شیراز، افزود: در مورد گرفتن میزبانی مهمترین علت شرایط کرونا در ایران بود. البته همیشه کشورهای عربی در تلاش هستند که ایران را وارد مسایل حاشیه ای کنند. با این حال، تمام رایزنی های لازم و تمام تلاش ها و کارهایی که باید انجام می شد، صورت گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

ظهرابی با تاکید بر تلاش های مدیریت فعلی فدراسیون هندبال در این خصوص نیز گفت: در مدت زمان حضور علیرضا پاکدل در فدراسیون زحمات فراوانی صورت گرفته و واقعاً از تمام پتانسیل هندبال استفاده شده و برای میزبانی هم در کنگره جهانی قول 100درصد داده شده بود، اما شرایط کرونا برنامه ریزی ها را بهم زد.

 

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان در واکنش به این موضوع که با از دست دادن امتیاز میزبانی، تیم ملی در بحرین کار سختی پیش رو دارد، تصریح کرد: متاسفانه شرایط ما خیلی سخت خواهد شد و در نتیجه باید تمهیدات لازم قبل از اعزام صورت بگیرد. با تلاش های فراوان فدراسیون و کوشش و همتی که بازیکنان انجام می دهند، برای کسب بهترین رنگ مدال تلاش می کنیم و ناامید نیستیم.

دیدگاه‌ها