کد خبر : 1732036 | 29 دی 1399 ساعت 09:04 | 59K بازدید | 1 دیدگاه

در آستانه بازی با پرسپولیس و با حس انتقام؛

عکس یحیی روی دیوار اتاق فرشاد احمدزاده

حضور هشت دقیقه‌ای مقابل ملوانی که در استادیوم آزادی با شش گل مقابل پرسپولیس در هم کوبیده شده بود، نام او را بر سر زبان‌ها انداخت؛ فرشاد احمدزاده.

عکس یحیی روی دیوار اتاق فرشاد احمدزاده

به گزارش “ورزش سه”، در آن بازی که محمد رویانیان در تصمیمی جنجالی مانوئل ژوزه را از حضور روی نیمکت پرسپولیس منع کرده بود تا یحیی گل محمدی کار فنی را در دست بگیرد، سرخ‌ها نمایشی کاملا تهاجمی و روان از خود به جا گذاشتند و در نهایت با شش گل از سد ملوان گذشتند. جایی که در دقایق پایانی یک بازیکن ناشناخته با پیراهن شماره ۲۷ جانشین محمد نوری شد. 

 

او در دقایق کوتاهی که به دست آورد یک بار هم در شش قدم ملوان فرصت ایده‌آلی به دست آورد که علیرغم چند حرکت تکنیکی در ثبت گل ناکام ماند اما انصاریفرد و بقیه سرخ‌ها سرمست از این برد، چنان به او روحیه دادند و برایش حلقه شکل دادند که کم از شادی گل نداشت. این اولین تصویر واضح از احمدزاده با پیراهن پرسپولیس بود که دقایق اندکی از سوی یحیی بالاخره در این تیم فرصت بازی یافته بود.

 

احمدزاده پیش از اینکه فرصت بهتری برای خودنمایی به دست بیاورد، برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتور شد. احمدزاده در تیم تحت رهبری تونی حتی در قامت یک ستاره ظاهر شد تا اینبار در پایان دوران سربازی، برای ورود به باشگاه پرسپولیس کمتر کسی باشد که او را نشناسد و به پوشش خبری مربوط به بازگشت و مذاکره‌اش نپردازد.

 

بازگشت دوباره اینبار با پیراهن شماره ۱۰ و در نهایت نمایش موفق در این تیم. او هر چه می‌گذشت به عنوان یک ستاره پرحاشیه هم ظاهر می‌شد اما توانایی فنی‌اش به حدی بود که بتوان از این شیطنت‌ها هم چشم‌پوشی کرد. با این حال او که در فصل پایانی قبل از حضورش در فوتبال لهستان با هواداران پرسپولیس دچار چالش شده بود، در تصمیمی ناگهانی و در حالیکه سرخ‌ها با محرومیت نقل و انتقالاتی دست و پنجه نرم می‌کردند، پیراهن سبز باشگاه لهستانی را بر تن کرد.

 

1563147

 

حضور فرشاد در لهستان تنها یک فصل به طول انجامید و او در فصل بعد در شرایطی که فضا را برای بازگشت به پرسپولیس مساعد نمی‌دید اما از سوی ایرج عرب به عنوان یکی از خریدهای فصل نوزدهم این تیم معرفی شد. با این حال شرایط چندان به سود او پیش نرفت، محرومیت‌های پیاپی باعث شد او فرصت چندانی برای نمایش توانایی‌اش و آشتی با هواداران این تیم نداشته باشد. در ادامه اما یک اتفاق شاید عجیب برای او رقم خورد؛ ساعاتی بعد از معرفی یحیی گل محمدی به عنوان جانشین گابریل کالدرون در نیمکت پرسپولیس، نام او در کنار حسین ماهینی به عنوان لیست مازاد این تیم اعلام شد، آن هم در فاصله کوتاه باقیمانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات!

 

فرشاد احمدزاده در نهایت راهی فولاد خوزستان شد و زیر نظر جواد نکونام خیلی زود توانست رهبری فاز هجومی تیم را برعهده گرفته و به ستاره‌ای تاثیرگذار برای آنها تبدیل شود. اتفاقی که باعث شد در نقل و انتقالات فصل بیستم حتی مورد توجه استقلال هم قرار گرفته و باب مذاکره طرفین باز شود. هرچند در ادامه فولاد بار دیگر موفق به تمدید قرارداد با این بازیکن شد.

 

احمدزاده در این فصل هم ستاره فولاد محسوب می‌شود و اکنون با انگیزه بزرگی پا به آزادی می‌گذارد. جایی که امیدوار است بتواند بار دیگر نمایشی همانند آنچه که طی دیدارهای اخیر از خود به نمایش گذاشته، به جا بگذارد. انگیزه نمایش موفق با چاشنی شاید انتقام شخصی با یحیی گل‌محمدی! 

 

احمدزاده که سرنوشت فوتبال خود را با توجه به تصمیم گل‌محمدی در آستانه پایان نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته در خطر می‌دید و تهدید خانه نشینی تا پایان فصل نیز متوجه‌اش بود، شاید خوش‌شانس بود که فولاد را خواهان خود دید. اتفاقی که او را با بالاترین انگیزه به مصاف پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی خواهد فرستاد و باید دید او قادر خواهد بود یحیی را بابت تصمیمش برای کنار گذاشتنش پشیمان کند یا خیر. 

 

شاید انگیزه امروز فرشاد احمدزاده در‌ ترکیب فولاد را بتوان با اقدام کارلوس کی‌روش در زمان سرمربیگری تیم ملی و پیش از جدال با کره جنوبی که تصویر چوی(سرمربی حریف) را در اتاق بازیکنان نصب کرده بود تا آنها با یادآوری حرف‌هایش پیش از جدال صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ با بالاترین انگیزه پا به این بازی بگذارند. انگیزه فرشاد احمدزاده با یادآوری اتفاقات ساعات پایانی نقل و انتقالات و تصمیم یحیی گل‌محمدی او را به چهره ویژه بازی امروز در تقابل با پرسپولیس تبدیل خواهد کرد و نکونام در انتظار این است تا عملکرد موفق او را در بازی امروز شاهد باشد.

دیدگاه‌ها