کد خبر : 1732048 | 29 دی 1399 ساعت 09:50 | 11.1K بازدید | 2 دیدگاه

زوج مطهری – قایدی تکرار می شود

امروز و در مصاف استقلال – تراکتور مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری دوباره برای تیم آبی بازی خواهند کرد و شیخ دیاباته باید از روی نیمکت بازی را دنبال کند.

زوج مطهری – قایدی تکرار می شود 

به گزارش "ورزش سه"، اگر محمود فکری تصمیم به بازی با سیستم 1-3-2-4 بگیرد امیر ارسلان مطهری در نوک بازی خواهد کرد و مهدی قایدی هم به عنوان وینگر چپ یا بازیکن پست 10 بازی خواهد کرد. در گذشته بیشتر شاهد بازی مهدی قایدی و شیخ دیاباته در کنار هم بودیم؛ اتفاقی که موجب شد شیخ آقای گل و مهدی قایدی بهترین پاسور لیگ برتر البته در کنار میلاد جهانی شود. اما واقعیت این است که چشم پوشی از بازی های خوب امیر ارسلان مطهری برای محمود فکری سخت است. به خصوص که این بازیکن در نوک خط حمله دوندگی بی امانی دارد و خط دفاعی حریف را درگیر می کند و در کار دفاع تیمی به استقلال کمک می کند در حالی که مهدی قایدی به خاطر ظرافت های بدنی که دارد نمی تواند این کار را به خوبی امیر ارسلان انجام دهد. 

 

شیخ دیاباته به نظر می رسد به عنوان بازیکن تعویضی فرصت حضور در میدان را پیدا خواهد کرد اما اگر این بار قرار به حضور او در میدان باشد باید یکی از بین مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری تعویض شود که به نظر می رسد این بازیکن امیر ارسلان مطهری باشد به این خاطر که مهدی قایدی و شیخ دیاباته زوج بهتری نشان داده اند. 

 

شیخ دیاباته به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و طبیعی است محمود فکری او را رفته رفته به ترکیب تیم اضافه کند؛ او در دربی به دنبال راهکار برای استفاده از هر سه مهاجم در ترکیب بود که این موجب شد استقلال میانه میدان را از دست بدهد و آسیب شدیدی ببیند. با این حال محمود فکری در صحبتی که با استقلالی ها داشته تاکید کرده مهم تاثیرگذاری اشان در نتیجه استقلال مهم است نه دقایق بازی.

دیدگاه‌ها