کد خبر : 1732054 | 29 دی 1399 ساعت 10:17 | 17.9K بازدید | 1 دیدگاه

وضع فوق العاده در پورتو 

سه هم تیمی طارمی کرونایی شدند (عکس)

پزشک تیم پورتو خبر بدی را سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم پورتو داده است. تست کرونا سه بازیکن این تیم مثبت شده است. آنهم سه بازیکن کلیدی تیم.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازی با بنفیکا که با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت؛ مسابقه ای که در آن زننده گل مهدی طارمی بود و البته به خاطر خطای خطرناک به روی بازیکن حریف از سوی داور اخراج شد حالا به نوشته نشریات پرتغال از جمله آبولا سه بازیکن تیم پورتو به کووید 19 مبتلا شده اند. سرجیو اولیویرا که در خط هافبک بازی می کند به همراه دو مهاجم پورتو کرونایی شده اند. لو ئیز دیاز و اوانیلسون که در خط حمله بازی می کنند. 

 

این باعث وضعیت فوق العاده ای در تیم پورتو شده است. این تیم روز سه شنبه باید در لیریا و در نیمه نهایی جام حذفی برابر اسپورتینگ بازی کند و علاوه بر سه بازیکن یاد شده مهدی طارمی را هم در اختیار ندارد. سرجیو فعلا مصاحبه ای در این باره نداشته است و به نظر می رسد در این بازی مهم مجبور به استفاده از مهره های ذخیره یا حتی مهاجمان تیم دوم می شود. این احتمال هم وجود دارد برخی از بازیکنان را در پست غیر تخصصی به میدان بفرستد. اگر مهدی طارمی در بازی با بنفیکا از سوی داور بازی اخراج نمی شود کووید 19 دو مهاجم تیم پورتو قابل تحمل بود اما اکنون شرایط برای پورتو سخت شده است به خصوص که حریف روز سه شنبه اسپورتینگ است. تیمی که هم در لیگ برتر  هم در جام حذفی شانس اول قهرمانی است. 

 

امروز بیشتر نشریات پرتغالی خبر اول خود را به این موضوع اختصاص دادند و نوشتند سرجیو در شرایط سختی قرار گرفته است و در چنین شرایطی تصمیم گیری سخت است. با این حال او قصد ندارد تیمش را به خاطر این اتفاق از پیش بازنده بداند. اخراج مهدی طارمی و کووید 19 سه بازیکن تاثیر گذار می رود یک جام مهم را از پورتو بگیرد. حالا مهدی طارمی از اخراج خود در بازی با بنفیکا بیشتر ناراحت می شود. با این حال پورتو می خواهد برای گرفتن این جام بجنگد.

 

1563565

 

1563566

دیدگاه‌ها