کد خبر : 1732055 | 29 دی 1399 ساعت 13:36 | 91.3K بازدید | 18 دیدگاه

مسعود شجاعی دوباره در ترکیب اصلی؛

11 بازیکن تراکتور برای رویارویی با استقلال

مسعود شجاعی برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی تراکتور جای دارد.

11 بازیکن تراکتور برای رویارویی با استقلال

به گزارش ورزش سه، تراکتور به حساس ترین بازی خود در لیگ بیستم رسیده و حالا فرصت این را دارد که با کسب پیروزی مقابل استقلال، شانس خود برای قهرمانی در نیم فصل را افزایش دهد. این بازی در حالی برگزار می‌شود که کادرفنی تراکتور بدون محروم و مصدوم به استقبال این بازی می‌رود و دست بازی برای انتخاب ۱۱ بازیکن دارد.

 

در خط دروازه محمدرضا اخباری همچنان مهره فیکس است و تلاش می‌کند تا در تقابل دوباره با استقلال توانایی هایش را به رخ بکشد. او در لیگ شانزدهم یک اشتباه عجیب را مقابل استقلال مرتکب شد اما در نیمه دوم درخشید و با جبران این اشتباه تراکتور را به سمت پیروزی هدایت کرد.

 

در خط دفاعی محمدرضا خانزاده آماده بازگشت بود اما دوباره وفا هخامنش در ترکیب اصلی قرار دارد و هادی محمدی مدافع سابق ذوب آهن زوج او خواهد بود. مدافعان کناری تراکتور بازیکنان سابق استقلال هستند و با انگیزه بالا وارد زمین خواهند شد؛ یعنی فخرالدینی و تیموری.

 

1563569

 

در خط هافبک دوباره انتخاب شجاعی استفاده از پنج بازیکن است. اکبر ایمانی پس از یک بازی غیبت به ترکیب برمی‌گردد و سعید مهری و حمید بوحمدان را در کنار خود می‌بیند.

 

احسان حاج صفی و اشکان دژاگه پس از بازگشت از مصدومیت در ترکیب حضور ندارند و مهدی تیکدری در سمت راست نقش آفرینی می‌کند. نکته جالب این است که دوباره مسعود شجاعی در ترکیب اصلی جای گرفته و از ابتدا بازی خواهد کرد. محمد عباس زاده هم در پست مهاجم نوک دیده می‌شود.

روی نیمکت ذخیره ها علاوه بر دژاگه و حاج صفی، حمزاوی عکاشه مهم ترین بازیکن هجومی تراکتور است و بازیکنانی نظیر حمید بوحمدان هم دیده می‌شوند. محمد قنبری، مهدی ببری و... دیگر بازیکنان روی نیمکت تیم تبریزی به حساب می‌آیند.

 

1563570

 

ترکیب تراکتور مقابل استقلال:

محمدرضا اخباری
میثم تیموری
وفا هخامنش
میلاد فخرالدینی
هادی محمدی

سعید مهری
مسعود شجاعی
اکبر ایمانی
مهدی تیکدری
حمید بوحمدان

محمد عباس زاده

 

1563677

دیدگاه‌ها