کد خبر : 1732063 | 29 دی 1399 ساعت 10:58 | 19.9K بازدید | 2 دیدگاه

صبر مورینیو رو به پایان است؛ گرت بیل زیر تیغ

به نظر می رسد که صبر ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، در برابر گرت بیل رو به پایان است.

صبر مورینیو رو به پایان است؛ گرت بیل زیر تیغ

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل که به صورت قرضی از رئال مادرید به تاتنهام آمده، همچنان در این تیم یک بازیکن نیمکت نشین است. در حالی که بسیاری از دقایق کم بازی این وینگر ولزی در تاتنهام متعجبند، ویدیویی که تازه از این باشگاه منتشر شده، پرده از اوضاع شکر آب بین او و مورینیو برداشته است.

شبکه تلویزیونی تاتنهام ویدیویی را پخش کرد که در آن مورینیو با گلایه از عملکرد گرت بیل، فریاد می زند: "می‌خواهی اینجا بمانی؟ یا برگردی به رئال مادرید و فوتبال بازی نکنی؟"

همچنین گزارش ها حاکی از آن است که مورینیو با دستیار خود و چند تن دیگر از کارکنان تیم راجع به نارضایتی خود از بیل صحبت کرده و گفته صبرش در برابر این بازیکن رو به پایان است.

 

1563590

 

گرت بیل که تازه به میانه یک فصل قرارداد قرضی خود با تاتنهام رسیده است، تنها در یک بازی در لیگ برتر برای تاتنهام از ابتدا به میدان رفته و فقط 161 دقیقه برای این تیم در لیگ برتر بازی کرده، اکنون مشخص شده است که با مورینیو نیز بحث هایی داشته.

گفته می شود که مورینیو هرگز طرفدار بازگشت گرت بیل به تاتنهام نبوده و معتقد بوده این تیم گزینه های بهتری روی نیمکت دارد.

پس از برد 3-1 تاتنهام برابر شفیلد، مورینیو از گلزن این تیم تانگوی اندومبله بسیار تمجید کرد. اندومبله در ابتدای حضورش در تاتنهام توسط مورینیو کنار گذاشته شده بود، اما به مرور توانست جایگاه خود در یازده نفر اصلی تیم را به دست بیاورد. گفته می شود صحبت‌های مورینیو راجع به این بازیکن، در واقع پیامی به بیل بود که از روی نیمکت این بازی را تماشا کرد.

 

1563589

 

مورینیو گفت: "من به اندازه کافی تجربه دارم که بدانم کی یک بازیکن خیلی خوب بازی نمی کند و این به عهده بازیکن است. وقتی بازیکنی اوضاع را تغییر می دهد و عملکردش را به سطح خیلی بالایی می رساند نیز باز هم به عهده بازیکن است. اندومبله مثال خوبی است که نشان می دهد در به روی همه باز است.

وقتی یک بازیکن بازی نمی کند، باید بفهمد که چرا این اتفاق افتاده و سعی کند بفهمد که چطور می تواند حتی پس از یک دوره سخت، دوباره به تیم برگردد.

اندومبله این را فهمید. گلی که زد فوق العاده بود، اما من اهمیتی به گل نمی دهم، من به نمایش‌اش اهمیت می دهم. عملکرد او عالی بود!

اراده اندومبله برای تمرینات زیاد و سخت و میلش برای پیروزی و پس گرفتن جایگاهش در تیم، در چشم من اهمیت ویژه ای دارد."

دیدگاه‌ها