کد خبر : 1732066 | 29 دی 1399 ساعت 11:15 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

جاسمیان در اردوی سرخ؛ شما مدعی قهرمانی هستید

پرسپولیس اینروزها به خاطر از دست دادن 8 امتیاز حساس در 4 بازی اخیر کمی عصبانی است و این در مصاحبه های یحیی هم هویداست؛ در حالی که برگ برنده پرسپولیس اینروزها حفظ آرامش است.

جاسمیان در اردوی سرخ؛ شما مدعی قهرمانی هستید 

به گزارش "ورزش سه"، در چنین روزهایی بی شک حضور پیشکسوتان در اردوی پرسپولیس و صحبت هایی که با کادر فنی و هم چنین بازیکنان انجام می دهند، می تواند به بازگشت آرامش به اردوی سرخ کمک کند که این کار را حمید جاسمیان انجام داد. بازیکن سال های دور پرسپولیس بعد از حضور در اردوی سرخ مورد استقبال یحیی گل محمدی و دیگر اعضای کادر فنی و مدیریتی تیم قرار گرفت. حمید جاسمیان دراین دیدار کادر فنی تیم را دعوت به آرامش کرد و بازی آنها را در هفته های اخیر ستود و بر این نکته تاکید کرد از دست دادن فرصت ها موجب از دست رفتن امتیازات شده است و گرنه ایرادی به سبک بازی تیم وارد نیست و از یحیی گل محمدی خواست با حفظ آرامش با قدرت به کار ادامه دهد. 

 

یحیی گل محمدی که خیلی زود به عصبانیت خود بعد از دربی اشاره کرد و حتی به این خاطر عذرخواهی هم کرد با تشکر از حضور حمید جاسمیان در اردوی تیمش نوید داد که در بازی های پیش رو تیمش با آرامش بیشتری بازی خواهد کرد و قدر فرصت ها را هم اینبار خواهد دانست و همه تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا پنجمین قهرمانی متوالی هم برای تیم پرسپولیس رخ دهد.

 

1563592

 

1563593

 

1563594

دیدگاه‌ها