کد خبر : 1732072 | 29 دی 1399 ساعت 11:26 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال ۲ تغییر نسبت به بازی با استقلال؛

ترکیب احتمالی فولاد مقابل پرسپولیس

جواد نکونام با ترکیبی که در فاز دفاعی محکم و در خط حمله زهردار و پُرتعداد باشند، تیمش را به مصاف پرسپولیس می‌فرستد.

ترکیب احتمالی فولاد مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، دو مسابقه مهم در روز پایانی هفته یازدهم لیگ برتر در حالی انجام می‌شود که در یکی از آنها تیم فولاد خوزستان از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد و امیدوار است با کسب نتیجه در این بازی دشوار صعود دو تا سه پله‌ای در جدول داشته باشد.

 

فولاد خوزستان یکی از تیم‌های لیگ بیستم است که در فاز هجومی نفرات خطرناکی در اختیار دارد که علاوه بر تکنیک بالا، شم گلزنی زیادی هم دارند و می‌توانند برای پرسپولیس دردسرساز شوند، اما جواد نکونام به خوبی می‌داند که در این جدال حساس نباید بی‌محابا حمله کنند و فرصت ایجاد موقعیت را به سرخ‌پوشان پایتخت بدهند.

 

دروازه‌بان فولاد در مسابقه امروز مقابل پرسپولیس به احتمال فراوان محسن فروزان است؛ گلری که در هشت دیدار از ۱۰ بازی این فصل به میدان رفته و سه کلین‌شیت داشته و امید زیادی دارد تا بتواند در جدال مقابل پرسپولیس دروازه خود را بسته نگه دارد.

 

موسی کولیبالی، عارف آقاسی و سید مهران موسوی سه مدافع میانی فولاد در این فصل بودند که در دیدارهای این تیم به میدان رفتند، اما امروز به نظر می‌رسد نکونام مثل دیگر دیدارهای حساس از زوج آقاسی و کولیبالی مقابل پرسپولیس استفاده کند و این دو بازیکن می‌خواهند اجازه ندهند تیمشان برای سومین بازی پیاپی گلی دریافت کند و در تهران بازنده شوند.

 

1560611

 

سمت راست دفاعی فولاد در این فصل چندین بار دچار تغییر شده و جواد نکونام از مجتبی نجاریان و صالح حردانی در این پست استفاده کرده و حتی یکبار فرزاد جعفری را در ترکیب گذاشته، اما با توجه به دیدارهای این فصل و اینکه نکونام در جدال‌های حساسی مثل استقلال، گل‌گهر، تراکتور و سپاهان از حردانی بهره برده، احتمالا او را در ترکیب بازی با پرسپولیس قرار دهد.

 

مهران درخشان‌مهر و وحید حیدریه نیز دو بازیکنی هستند که به‌صورت چرخشی در این فصل برای فولاد به میدان رفتند، اما با توجه به اینکه درخشان‌مهر پس از دیدارهای ابتدایی فصل نتوانسته آنطور که باید و شاید خودی نشان دهد و از سوی دیگر حیدریه در سه بازی قبلی موفق کار کرده، به نظر می‌آید این بازیکن مدافع چپ فولاد برابر پرسپولیس باشد.

 

سید محمد میری و محمد آبشک که در نساجی کنار هم سابقه بازی داشتند، امسال هم به مرور زمان در فولاد زوج هافبک دفاعی این تیم را تشکیل دادند و پیش‌بینی می‌شود نکونام بازهم از این دو استفاده کند و محمدزبیر نیک‌نفس و احمد عبدالله‌زاده را در نیمه دوم بازی بدهد.

 

فرشاد احمدزاده و محمد قاسمی‌نژاد که دو ستاره این فصل فولاد بودند و به‌عنوان وینگرهای راست و چپ در ساخت گل و گلزنی موثر کار کردند، به احتمال فراوان امروز هم در ترکیب بازی با پرسپولیس جای دارند و در بین آنها، آیاندا پاتوسی بازی می‌کند. البته نکونام می‌تواند از ساسان انصاری هم بهره بگیرد، اما با توجه به شرایط خوبی که پاتوسی دارد، به نظر می‌آید او در جمع ۱۱ نفر اصلی باشد.

 

مهاجم نوک فولاد هم مثل همیشه لوسیانو پریرا، بهترین گلزن این تیم است؛ بازیکنی که در دیدارهای حساس خوب کار کرده و دو گل به ثمر رسانده است.

 

ترکیب احتمالی فولاد مقابل پرسپولیس به‌صورت زیر است:

محسن فروزان، عارف آغاسی، موسی کولی‌بالی، صالح حردانی، مهران درخشان‌مهر، سید محمد میری، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی‌نژاد و لوسیانو پریرا

دیدگاه‌ها