کد خبر : 1732075 | 29 دی 1399 ساعت 11:30 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

به شایعات توجه نکنید؛

واکنش گل گهر سیرجان به شایعات زمستانی

روابط عمومی باشگاه گل گهر سیرجان جذب هر بازیکنی غیر از مرتضی تبریزی را تکذیب کرده است.

واکنش گل گهر سیرجان به شایعات زمستانی

به گزارش ورزش سه، با نزدیک شدن به پنجره زمستانی  بازار شایعات فوتبال داغ‌تر از گذشته می‌شود و گمانه زنی‌های زیادی در مورد بازیکنان ورودی و خروجی به تیم‌های مختلف دست به دست می‌شود.


در این بین گل‌گهر نیز در فصل بیستم لیگ برتر فوتبال ایران به واسطه حضور امیر قلعه‌نویی و البته نمایش‌های خوبی که داشته در کانون توجه قرار دارد و بسیاری از علاقمندان به فوتبال اخبار این تیم را دنبال می کنند. 


حضور چند استقلالی در ترکیب گل‌گهر سبب شده تا شایعاتی نیز در مورد پیوستن فرشید باقری به این تیم ایجاد شود که در آستانه جدایی از جمع آبی پوشان تهرانی قرار دارد؛ با این حال روابط عمومی باشگاه گل گهر با انتشار اطلاعیه ای به این اخبار واکنش داده و تاکید می کند که باشگاه تاکنون تنها با مرتضی تبریزی به توافق رسیده است. 


متن این اطلاعیه به شرح زیر است:


« به شایعات توجه نکنید؛تا این لحظه تنها مرتضی تبریزی به تیم گل‌گهر سیرجان اضافه شده است و باقی نام‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود گمانه‌زنی های ژورنالیستی برای جذب مخاطب است و البته بر هم زدن تمرکز تیم تا پایان نیم فصل. هر اخباری در جریان نقل و انتقالات  گل‌گهر فقط زمانی معتبر است که از منابع رسانه‌ای رسمی باشگاه اعلام شود.»

دیدگاه‌ها