کد خبر : 1732084 | 29 دی 1399 ساعت 12:00 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

بنر جنجالی لاپورتا از مقابل برنابئو پایین کشیده شد

خوان لاپورتا بالاخره پوستر تبلیغاتی عظیم و جنجالی‌اش در شهر مادرید را پایین کشید.

بنر جنجالی لاپورتا از مقابل برنابئو پایین کشیده شد

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا، کاندیدای ریاست بارسلونا، پوستر عظیم تبلیغاتی خود را که در نزدیکی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بر ساختمانی بلند آویخته شده بود، بالاخره پایین آورد.

ماه پیش لاپورتا در مسیر بازگشت دوباره اش به بارسا، دست به اقدامی جنجال برانگیز زد و کمپین تبلیغاتی او عکس عظیمی از لاپورتا را بر ساختمانی در صد متری سانتیاگو برنابئو، ورزشگاه خانگی رئال مادرید، آویخت.

این پوستر بخشی از تبلیغات او در سراسر اسپانیا برای انتخابات ریاست بارسلونا بود.

 

1563636

 

لاپورتا در آن زمان از صحبت راجع به این اقدام تحریک کننده و جنجالی خودداری کرد و تنها گفت: "اگر فلورنتینو پرز، مدیر باشگاه رئال، بنر تبلیغاتی خود را نزدیک نوکمپ برپا می کرد، نمی دانم من چطور برخورد می کردم."

حالا اما دیگر خبری از این پوستر در اطراف خانه رئال مادرید نیست.

 

1563637

 

از زمان آویختن این پوستر تا امروز، لاپورتا توانسته خود را به عنوان کاندیدای اصلی و شانس اول برنده شدن در انتخابات بارسلونا اثبات کند.

لاپورتا با جمع آوری 10272 رای توانست خود را به عنوان یکی از چهار کاندیدای نهایی انتخابات، که تا اسفند به تعویق افتاده است، معرفی کند. تعداد آرا لاپورتا از مجموع آرا سه کاندیدای دیگر روی هم، بیشتر بود.

لاپورتا در پاسخ به سوالی که مجددا راجع به این بنر از او پرسیده شد، گفت: "در انتخابات با تجربه و اعتبار  می‌شود برنده شد. ما وجهه خودمان را خراب کردیم. قصدمان اعلام احترام و دوستی و همدردی بود.

مدیر کمپین تبلیغاتی من این ایده را داد. شعاری که به من پیشنهاد دادند این بود : "یک تیم بزرگ لایق یک رقیب بزرگ است" من در نهایت آن جمله ای که روی بنر نوشته شد را ترجیح دادم."

 

روی بنر لاپورتا در صد متری ورزشگاه خانگی مادریدف نوشته شده بود: "می خواهم دوباره ببینمت".

دیدگاه‌ها