کد خبر : 1732087 | 29 دی 1399 ساعت 12:10 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ما خوب بازی می‌کند و شایسته برد هستیم؛

سلطانی مهر: نمی‌دانم چرا دقایق آخر تمرکز نداریم!

بازیکن جوان تیم ذوب آهن می‌گوید از رحمان رضایی تشکر می‌کند و اعتقاد دارد که این تیم به حق واقعی اش نرسیده است.

سلطانی مهر: نمی‌دانم چرا دقایق آخر تمرکز نداریم!

 به گزارش ورزش سه، محمد سلطانی مهر در خصوص شرایط ذوب آهن گفت : ما در جایگاه واقعی مان قرار نداریم و فقط خودمان  هستیم که می توانیم این تیم را از این شرایط در بیاوریم . ما به عنوان بازیکن  می‌دانیم که مقصر کادرفنی نیست  . آقای رحمان رضایی تمام سعی و تلاشش را کرده و خودتان در بازی ها مشاهده کردید که تیم ما خیلی خوب دارد بازی می‌کند ولی متاسفانه نمی دانم چه اتفاقی افتاده که ما همیشه در دقایق آخر گل می‌خوریم و تمرکز لازم را نداریم و اینکه هیچ حرفی برای گفتن نداریم ،فقط تلاش می کنیم ذوب آهن را به حقش برسانیم .


او در همین خصوص ادامه داد : در هفته های آینده باید پتانسیلمان را نشان دهیم و سه امتیاز را بگیریم با اینکه دیر شده و هفته به هفته دیر تر می شود  امیدوارم این هفته در خانه سه امتیاز را مقابل نفت مسجد سلیمان بگیریم و  این دیدار شروع امتیاز جمع کردن ما باشد .


وی در خصوص اینکه رحمان رضایی در ذوب آهن می ماند یا خیر گفت : آقای رضایی فعلا در تمرینات ما حضور دارد و خود بازیکنان قلبا دوست دارند او حضور داشته باشد ، به شخصه از رحمان رضایی حمایت می کنم چون تلاش هایش را می بینم . مشکل تیم کادرفنی نیست ، همه تیم مسمم هستیم تلاشمان را بیشتر کنیم و سه امتیاز را در بازی خانگی پیش رو بگیریم و یکی ، دو پله صعود کنیم ، من فکر می کنم مشکل ما سه امتیاز اول است و اگر بتوانیم اولین برد را بگیریم تیم روی روال می افتد و شرایطش در هفته های آینده بهتر خواهد شد .


سلطانی مهر در پایان افزود : می دانیم هواداران پرشور ذوب آهن و مردم خوب اصفهان  نگران این تیم هستند . ما خودمان بیشتر از همه برای آینده ذوب آهن نگران هستیم ، کاری جز تلاش کردن نداریم ‌و تمام تلاش ما این است تیم را به جایگاه واقعی اش برسانیم .

دیدگاه‌ها