کد خبر : 1732088 | 29 دی 1399 ساعت 12:12 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

قول مدیران استانی به مسوولان صنعت نفت آبادان

مسوولان استانی آبادان با توجه به مشکلات صنعت نفت آبادان جلسه‌ای تشکل داده و مدعی حمایت از طلایی‌پوشان در ادامه مسیر شدند.

قول مدیران استانی به مسوولان صنعت نفت آبادان

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در این فصل با عملکردی قابل توجه توانسته در پایان هفته یازدهم با دستیابی به 21 امتیاز در صدر جدول حاضر شود. این اتفاق در شرایطی رقم خورده که با توجه به مشکلات مالی این تیم در فصل گذشته که باعث جدایی ستاره‌های این تیم شده بود، پیش بینی می‌شد آنها برای برآورده کردن انتظارات هواداران پرشور خود با مشکل بزرگی مواجه شوند.

 

با این حال سیدسیروس پورموسوی با همراهی شاگردانش توانسته تا به اینجای فصل شرایط خوبی را دنبال کرده و صدرنشین لیگ لقب گیرد. هفته گذشته اما خبر عجیبی از این تیم منتشر شد که نشان از تداوم مشکلات مالی طلایی‌پوشان داشت؛ مشکلات مالی نفت آبادان باعث شده بود تا آنها حتی برای تهیه بلیت بازیکنان خود برای بازگشت به تمرینات با دردسر مواجه شوند و چند بازیکن تیم از جیب خود این مشکل را حل کرده بودند.

 

در شرایطی که تداوم مشکلات مالی باعث نگرانی بین هواداران این تیم برای از دست رفتن جایگاه رشک برانگیز آنها در صدر جدول شده بود، مسوولان استانی در جلسه‌ای در این زمینه با مدیران تیم شرکت کردند و طی آن وعده دادند تا با تزریق منابع مالی این مشکل را حل کنند. با این حال بازیکنان این تیم نگران این هستند که این صحبت‌ها بار دیگر یک وعده باشد و برای انجام تعهد با مشکل مواجه شوند. مدیران استانی در راستای وعده‌های خود مدعی شده بودند که تیم بدون احساس خطر این مسیر را دنبال کرده و نگرانی پشتیبانی و حمایت آنها نباشد. این در حالیست که نفت آبادان در شرایط کنونی نیازمند این است که ابتدا منابع مالی برای انجام تعهدات صورت گیرد و با پتانسیل لازم در ادامه مسیر خود حاضر شوند. باید دید وعده مسوولان استانی آبادان برای حمایت از تیمی که توانسته بعد از مدت‌ها بار دیگر شور و هیجان بزرگی بین مردم این شهر شکل دهد، چه زمانی محقق خواهد شد.

دیدگاه‌ها