کد خبر : 1732098 | 29 دی 1399 ساعت 13:22 | 34.9K بازدید | 1 دیدگاه

توئیت طعنه‌آمیز ستاره یونایتد؛ هدف سولسشر؟ (عکس)

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، پس از تعویض شدن در بازی دیروز، بالاخره سکوت خود را شکست.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم لیورپول و منچستریونایتد در چارچوب رقابت های لیگ برتر، روز گذشته بدون گل به پایان رسید و برونو فرناندز نتوانست آن طور که امید می رفت درآنفیلد بدرخشد و تاثیرگذار باشد.

شاگردان اوله‌گنار سولسشر همچنان در صدر جدول باقی ماندند اما منچسترسیتی اکنون تنها یک امتیاز از شیاطین سرخ پایین تر است.

فرناندز در بازی دیروز فرصت فوق‌العاده ای برای زدن گل پیروزی بخش منچستر یونایتد داشت، اما ضربه او توسط الیسون مهار شد.

 

1563658

 

در دقایق پایانی بازی سولسشر فرناندز را از زمین بیرون کشید تا به میسون گرین‌وود شانس به میدان رفتن بدهد. فرناندز واکنشی بسیار عصبانی به تصمیم سرمربی منچستر یونایتد داشت و در پایان نیز بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

پس از مسابقه برونو فرناندز با انتشار توییتی ابهام آمیز که به نظر می رسید طعنه به سرمربی این تیم باشد، نارضایتی خود را نشان داد.

فرناندز نوشت: "یک روز، وقتی به عقب نگاه کنی، خواهی دید که زیباترین روزها، روزهایی بودند که در آنها جنگیدی."

 

1563659

 

به نظر می رسد که فرناندز معتقد است این بازی می توانست برای منچستریونایتد نتیجه ای غیر از تساوی داشته باشد و شیاطین سرخ با برد از آنفیلد به خانه بازگردند و همچنان امیدهای پررنگی به قهرمانی در لیگ برتر داشته باشند.

 

منچستریونایتد از سال 2013 و پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن دیگر قهرمان لیگ برتر نشده است.

شاگردان سولسشر اما توانسته اند با درخشش برونو فرناندس پس از سالها به صدر جدول لیگ برتر تکیه بزنند و همچنان شانس عقب نگه داشتن منچستر سیتی و لیورپول را دارند.

 

پس از مسابقه سرمربی منچستریونایتد نیز معتقد بود که با بدشانسی نتوانستند لیورپول را شکست دهند.

سولسشر گفت: "می دانم که ما می توانیم بهتر بازی کنیم، اما به هر حال باز هم داریم با یک امتیاز از آنفیلد می رویم که نشان می دهد چقدر در شش ماه یا یک سال اخیر پیشرفت کرده ایم.

ما در طول بازی بهتر شدیم و کم کم احساس می کردیم که آره می توانیم ببریم. ما دو موقعیت خیلی خوب ایجاد کردیم که دروازه‌بان عالی گرفت.

صادقانه بگویم که من کمی ناامید شدم اما به هر حال ما مقابل تیم فوق العاده ای بازی می کردیم و آنها بیشتر از ما مالکیت توپ را در اختیار داشتند. اما باز هم دلت می خواهد که اینجا برنده شوی... مخصوصا با مصدومیت هایی که اخیرا داشتند. ما پیروز نشدیم اما یک امتیاز هم در صورتی که بازی بعدی را ببریم، شاید خوب باشد."

 

 

دیدگاه‌ها