کد خبر : 1732196 | 29 دی 1399 ساعت 19:22 | 74.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه و استخدام دشمن لیونل مسی! (عکس)

ادر سارابیا، دستیار کیکه ستین در بارسلونا به عنوان سرمربی تیم اسپانیایی آندورا منصوب شد.

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین در دوران کوتاه مدت هدایت بارسلونا حواشی فراوانی را تجربه کرد و در نهایت با کسب بدترین نتایج ممکن از این تیم جدا شد. یکی از حواشی مهم دوران حضور کیکه ستین مربوط به دستیار جوان او یعنی ادر سارابیا و رابطه این مربی با ستاره های بزرگ بارسلونا بود.

 

1563815

 

اخبار زیادی در مورد اختلافات ادر سارابیا با بازیکنان بزرگ رختکن بارسلونا از جمله لیونل مسی شنیده شد و این شایعات بعد از شکست این تیم در خانه سوسیداد پررنگ تر شد. تصاویری منتشر شد که نشان می داد مسی و دیگر بازیکنان بارسا توجهی به توصیه های ادر سارابیا ندارند و حتی اخباری در مورد درگیری لفظی او با برخی بازیکنان منتشر شد. یکی از دلایل اصلی اختلاف مسی و کیکه ستین در آن مقطع رفتارهای ادر سارابیا عنوان شد.

 

اما جرارد پیکه در آن مقطع به حمایت از این مربی پرداخته و مدعی شد بعد از شکست رخ دادن چنین مسائلی طبیعی است. حالا و بعد از گذشت نزدیک به 10 ماه، جرارد پیکه هدایت تیم دسته دومی آندورا را به ادر سارابیا سپرده است. مدافع باتجربه بارسلونا مالک این باشگاه محسوب می شود و ادر سارابیا از این به بعد به عنوان سرمربی هدایت آندورا را بر عهده خواهد داشت.

 

1563816

دیدگاه‌ها