کد خبر : 1732216 | 29 دی 1399 ساعت 19:50 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

لئوناردو:

لازم نیست برای ماندن نیمار و امباپه التماس کنیم

لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید مذاکرات برای تمدید قرارداد کیلیان امباپه و نیمار در جریان است.

لازم نیست برای ماندن نیمار و امباپه التماس کنیم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی از لیونل مسی به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالاتی پاری سن ژرمن در تابستان پیش رو نام برده می‌شود که بر هیچ کس پوشیده نیست که حفظ کیلیان امباپه و نیمار نیز از اهمیت بسیار بالایی برای این تیم فرانسوی برخوردار است.

 

در همین ارتباط لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی تایید کرده که مذاکرات برای تمدید قرارداد با این دو فوق ستاره در حال انجام است. او در این باره گفت: " امیدوارم آنها متقاعد شده باشند که پاری سن ژرمن در حال حاضر جای خوبی برای یک فوتبالیست سطح بالا و بلندپرواز محسوب می‌شود. ما فقط باید در رابطه با خواسته های آنها و انتظارات و توانمندی ما به یک توافق برسیم.

 

 

1521738

 

 

لازم نیست به آنها التماس کنیم که لطفاً بمانید. پیش از این چنین بحث هایی وجود داشته است و بازیکنانی که می خواهند بمانند، در نهایت ماندگار می‌شوند. ما دائماً با یکدیگر مذاکره می‌کنیم و من احساس بسیار خوبی نسبت به توافق با این دو بازیکن دارم."

 

شایعات اختلاف با توماس توخل و اخراج سرمربی آلمانی: " هم ما و هم خود او می دانستیم که تمدید قرارداد در پایان فصل امر دشواری خواهد بود. ما برای خودنمایی دست به تغییر مربی نزدیم. فکر نمی‌کنم که این امر برای توماس توخل نیز تعجب‌آور بوده باشد اولین بار نبود که باهم در مورد شرایط صحبت می کردیم.

 

 

1556554

 

 

شاید توخل دیگر مرا درک نمی کرد اما شما نمی توانید یک باشگاه را با هوس اداره کنید. آیا فکر می‌کنید میلیون‌ها دلار برای خرید بازیکن یا ساخت مرکز تمرینی هزینه می‌کنیم و فقط چند دقیقه برای برکناری یک مربی وقت می گذاریم؟"

دیدگاه‌ها