کد خبر : 1732236 | 29 دی 1399 ساعت 21:10 | 27.6K بازدید | 3 دیدگاه

از شرایطم در استقلالی خیلی راضی هستم

مظاهری: حساب هواداران تراکتور از بعضی ها جداست

سنگربان استقلال پس از پیروزی مقابل تیم سابقش می گوید که از شرایطش در این تیم خیلی راضی است.

مظاهری: حساب هواداران تراکتور از بعضی ها جداست

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری یک روز خوب را مقابل تیم سابقش سپری کرد. با وجود اینکه او موفق به ثبت کلین شیت نشد اما روز خوبی را در یادگار امام تبریز سپری کرد و شاید اگر سیو دقیقه 84 او روی شوت مهلک عباس زاده نبود، بازی در دقایق پایانی برای تیم فکری سخت می شد.


رشید مظاهری در ابتدای فصل پس از اتفاقات جنجالی که میان او و باشگاه تراکتور رقم خورد، از این تیم جدا و راهی استقلال شد. انتقالی که با شکایت مسئولین تراکتور همراه شد و حتی آنها مدعی بودند که مظاهری با محرومیت نیز مواجه خواهد شد اما مدارک این سنگربان ملی پوش برای فسخ قراردادش به حدی محکم بود که رأی کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی به سود این دروازه بان صادر شد و فسخ قرارداد او با تبریزی ها و پیوستنش به استقلال بدون مشکل بود.


مظاهری که توانست با دست پر در مقابل تیم سابقش به تهران بازگردد، از اینکه از این بازی نیز همچون دیدارهای قبلی سربلند بیرون آمده بود، راضی و خشنود بود. دروازه بان استقلال در مورد دیدار با تراکتور گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما در این دیدار منطقی بازی کردیم. نتیجه ای که می خواستیم را بدست آوردیم و سه امتیاز حساس را از آن خود کردیم.


مظاهری که پیش از این در 7 دیدار موفق به ثبت 5 کلین شیت شده بود، در مورد این مسئله که در تبریز موفق به رساندن رکورد گل نخوردن هایش به عدد 6 نشد، گفت: کلین شیت کردن در دیدارهای استقلال، کار من به تنهایی نیست و حاصل تلاش یک کار گروهی است و در گل خوردن تیم نیز فقط من مقصر نیستم. تمام موفقیت یا ناکامی ها برای کل مجموعه تیم است.


دروازه بان استقلال ضمن تمجید از مسعود شجاعی سرمربی و بازیکن تبریزی ها، معتقد است او در مربیگری نیز موفق خواهد شد. مظاهری گفت: به مسعود شجاعی تبریک می گویم. او یک هم تیمی خوب برای من در تراکتور بود و در دیدار امروز نیز تیم او یک بازی روان و نترس را انجام داد. آنها به انجام کارهای دفاعی نپرداختند و روی دروازه ما موقعیت هایی را خلق کردند.


وی ادامه داد: شجاعی در دوران بازیگری نیز بازیکن خوبی بود و امروز نیز تیم او بازی بسیار خوبی را مقابل ما ارائه داد. من فکر می کنم که مسعود شجاعی همچون زمان فوتبالیست بودن، به یک مربی خوب نیز تبدیل می شود.


سنگربان استقلال در پایان نیز در مورد اینکه آیا در بازی با تراکتور از انگیزه خاصی برخوردار بوده و برای اثبات خودش و همچنین انتقام از تراکتوری ها گفت: اتفاقا من از زمانی که از هواپیما پیاده شدیم و تا هتل که آمدیم، احساس عجیبی داشتم و اینکه حساب مردم آذربایجان را باید از یک سری افراد جدا کرد.


وی ضمن تعریف از مردم تبریز صحبت هایش را اینگونه به پایان رساند: من به همراه همسر و دو فرزندم در تبریز یک سال فوق العاده را پشت سر گذاشتیم. الان نیز از شرایطم در استقلال فوق العاده راضی هستم ولی در کل خواستم بگویم حساب مردن آذربایجان و هواداران تراکتور را از یک سری افراد جدا کنید.

دیدگاه‌ها