کد خبر : 1732237 | 29 دی 1399 ساعت 21:17 | 40.8K بازدید | 1 دیدگاه

حمله استقلال به باد و سکه برای صدرنشینی

استقلال برابر تراکتور سازی با زدن سه گل پیروز شد و به صدر جدول رده بندی لیگ برتر رسید . در هوای متفاوت تبریز پرس شدید از دقیقه یک ،تیم فکری را متفاوت تر از هفته ها قبل نشان داد.

حمله استقلال  به باد و سکه برای صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه "،بازی استقلال برابرتراکتور در سرمای تبریز و در روزی که شدت باد بر بازی کاملا موثر بود  برگزار شد و  در نهایت استقلال با نتیجه سه بر یک برنده آن شد.
به قول فیروز کریمی نبرد فوتبال از زمان سکه انداختن داور در زمین بازی شروع می شود و تیم هایی برنده خواهند شد که قبل از سوت داور در آنالیز بازی زمین های بازی در دو نیمه را هم انتخاب کرده باشند و بدانند از هر دو نیمه بازی چه می خواهند. تصاویر ارسالی قبل از آغاز بازی و شدت باد نشان می داد باد می تواند درصحنه های بازی و حتی  نتیجه آن  موثر باشد و تیمی موفق خواهد بود که در زمانی که باد به نفعش در حال وزیدن است استفاده لازم را بکند و به گل برسدو تیم ها در اینگونه مواقع با توجه به تحلیل رفتن قوای بدنی در نیمه دوم ، انتخاب اولشان استفاده از ظرفیت باد در نیمه دوم می باشد.


ظرفیتی که با توجه به شروع بازی مشخص شد تراکتورهای برنده آن شده اند و نیمه دوم باد به نفع آنها خواهد وزید.


بینندگان تلویزیونی شدت باد را در زمان زدن ضربه کرنر استقلالی ها کاملا حس کردند، زمانی که توپ در محوطه کرنر ساکن نمی شد و باعث شد تا مهدی پور سه بار موفق به زدن ضربه نشود.


نیمه اول بازی با سوت بیژن حیدری و در شرایطی آغاز شد که باد موافق حملات استقلال بود و این تیم باید تکلیف را در همین نیمه تا حدودی با توحه به جابجایی دو تیم روشن می کرد و نمی گذاشت کار به نیمه دوم بکشد  و همین کار را هم کرد و شیخ موفق شد از خونسردی غیر قابل بخشش شجاعی که در این سالها به دفعات دیده شده استفاده کند و گل اول استقلال را هم  به ثمر رساند.


نیمه اول بازی با یک گل به پایان رسید و دو تیم در شرایطی نیمه دوم را شروع کردند که این بار تراکتور از وزش باد موافق می توانست استفاده کند و نتیجه را برگرداند. بازی در نیمه دوم با حملات تراکتوری ها شروع شد ولی باز هم این استقلال بود که روی پاس ارسلان و هوش بالای قایدی که بدن خود را حامل توپ کرد تا توسط باد جابحا نشود  و ضربه چپ دقیقیش به گل دوم رسید. تراکتوری ها خیلی زود روی سماجت شجاعیان و پاس او به قایدی و دید عالی او گل سوم را هم از شیخ دیاباته دریافت کردند تا استقلال در حالی که باد با شدت به سمت دروازه شان می وزید دو گل دیگر به تراکتور بزند و نتیجه را سه بر صفر کند .


گل عباس زاده در ادامه راه هم نتوانست تراکتور را به بازی برگرداند و تنها از سنگینی شکست این تیم کم کرد.


زدن چهار گل در بازی و در دو دروازه در حالی رقم خورد که هر دو تیم از باد موافق به یک گل رسیدند و این استقلال بود که در زمان وزیدن باد مخالف به دو گل دیگر رسید تا صدرنشین جدول رده بندی شود.اتفاقی که تراکتوری ها نتوانستند از آن استفاده کنند و در نهایت بازنده نبرد بزرگ هفته شدند.

دیدگاه‌ها