کد خبر : 1732243 | 29 دی 1399 ساعت 21:49 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش تند سرمربی فرانسه به بازگشت احتمالی بنزما

دیدیه دشان به شایعات روزهای اخیر مبنی بر بازگشت احتمالی کریم بنزما به تیم ملی فرانسه واکنش نشان داد.

واکنش تند سرمربی فرانسه به بازگشت احتمالی بنزما

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما از نوامبر سال 2015 به دلیل پرونده اخاذی از هم تیمی سابق خود یعنی متئو والبوئنا، از تیم ملی فرانسه دور بوده است. ستاره رئال مادرید هرگونه اتهام درباره این قضیه را رد کرده و حتی طی روزهای اخیر میشل مولین، یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال فرانسه نیز اعلام کرد که در صورت برنده شدن در انتخابات اولویت خود را بازگشت کریم بنزما به تیم ملی قرار خواهد داد.

 

با این حال به نظر می‌رسد که صحبت‌های این نامزد انتخاباتی خیلی به مذاق دیدیه دشان خوش نیامده است. او در این باره گفت: " صادقانه بگویم این خیلی جدی نیست. در واقع کسانی هستند که دوست دارند سر و صدا به پا کنند. من اظهارات او را در روزنامه خواندم و به او پاسخ خواهم داد حتی اگر بدانم با این کار تنها به تغذیه شدن رسانه‌ها کمک کرده ام.

 

 

1563889

 

 

این آقا باید برای پست مربیگری اقدام می‌کرد. از آنجا که او ظاهرا دیپلم مربیگری دارد فکر می کنم که ممکن است فرصتی برای جانشینی من داشته باشد."

 

دشان در ادامه تاکید کرد که تیم ملی فرانسه بدون کریم بنزما نمایش درخشانی در خط حمله خود داشته است. او در ادامه گفت: " به آمار خط حمله ما نگاه کنید. به ندرت و شاید هرگز خط حمله ای با این تاثیر گذاری داشته‌ایم. این یک واقعیت است حتی اگر کم در مورد آن صحبت شود."

دیدگاه‌ها