کد خبر : 1732373 | 30 دی 1399 ساعت 16:27 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

فشار بازی در رئال بالاست

زیدان: اشرف و یوویچ؟ من هیچ تقصیری ندارم

اشرف حکیمی، سرخیو رگیلون و لوکا یوویچ که مورد توجه زیدان قرار نداشتند این روزها در تیم های جدیدشان خوش می درخشند.

زیدان: اشرف و یوویچ؟ من هیچ تقصیری ندارم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از شکست از بیلبائو در نیمه نهایی سوپرکاپ خود را برای بازی مقابل آلکویانو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری مهیا می کند. دیداری که فردا ساعت 23.30 به وقت ایران برگزار خواهد شد. برای این بازی دنی کارواخال و رودریگو گوئس به دلیل مصدومیت در دسترس نیستند ولی رافا واران مشکلی برای همراهی تیم نخواهد داشت. ویکتور شوست و آنتونیو بلانکو هم از سوی زیدان به این بازی دعوت شده اند.

 

 

1562677

 

 

زیدان در نشست خبری این بازی گفت:« این می تواند یک بازی خطرناک باشد. پس از ناکامی در سوپرکاپ به این بازی رسیده ایم و باید بسیار مراقب باشیم. می دانیم که شرایط عادی نیست.»

 

امروز مارکا خبر از نهایی شدن انتقال دیوید آلابا به رئال در تابستان 2021 داد. زیزو در این رابطه گفت:« در مورد بازیکنی سوال می کنید که متعلق به تیمی دیگر است ولی برای من فقط بازی فردا اهمیت دارد و می دانم دوست دارید این سوالات را مطرح کنید ولی به عنوان مربی برای پاسخ به سئوالات مربوط به تیم و بازیکنان خودم اینجا هستم.»

 

 

1559478

 

 

ناکامی های متوالی رئال در کوپا دل ری از سال 2014:« نمی دانم چرا ولی کوپا دل ری جام شگفتی هاست و در همه کشورها چنین اتفاقاتی رخ می دهد. در این جام بازی ساده وجود ندارد و باید به خوبی مهیا بود. در رئال ما برای قهرمانی در هر جامی با انگیزه ایم و باید قدم به قدم پیش رفت.

همیشه نمی توان برنده شد ولی ما همواره برای برد وارد زمین می شویم. ممنون که یادآوری کردید من هرگز برنده این جام نشده ام چرا که انگیزه و شور و شوقم بالاتر رفت. همه بازیکنانی که در دسترس هستند را خوب و آماده می بینم و در مورد ترکیب اصلی هنوز تصمیم نگرفته ام.»

 

جذب کیلیان امباپه:« متاسفم. در مورد آلابا هم پرسیدید و پاسخ من یکی است؛ به بازی فردا فکر می کنم.»

 

موج انتقادات:« چه این انتقادات مرا خسته کنند چه نکنند، من به کارم ادامه خواهم داد. نه کسی که پیروز می شود همیشه خوب است و نه برعکس. برنده شدن یک تیم یا بازنده شدن، تنها متوجه مربی نیست. چیزهای زیادی پشت یک تیم و باشگاه قرار دارند. واضح است که همیشه دوست داریم برنده باشیم ولی در نهایت فاکتورهای زیادی دخیل هستند. انتقادات مانعی بر سر راه من نیستند و من کارم را انجام می دهم. در رئال همیشه این وضعیت وجود داشته و هدف مان تغییر اوضاع است.»

 

 

1559714

 

 

تمدید نشدن قرارداد راموس و لوکاس واسکز:« سرخیو و لوکاس سال هاست بازیکن رئال هستند و همیشه آماده و متمرکز. در مورد تمدید باید دید در آینده چه رخ خواهد داد.»

 

گلزنی یوویچ پس از جدایی از رئال:« فکر می کنید ناراحتم؟ برعکس؛ برایش خوشحال شدم. برای او بهترین ها را می خواهم.»

 

 

1563460

 

 

درخشش جدا شده هایی چون رگیلون، اشرف و یوویچ:« در اینجا مثل همیشه مقصر من هستم. ساده است تقصیرات را به گردن مربی بیندازیم. بازی در رئال بسیار سخت است و خودم به عنوان بازیکن این را تجربه کرده ام. این قضیه ای است که بازیکنان رئال به خوبی درکش می کنند.

برخی مواقع بازیکن نیاز پیدا می کند تا از رئال جدا شود تا بتواند شایستگی هایش را نشان دهد. در مورد لوکا یوویچ چنین بود و باید به فرانکفورت بر می گشت. معتقدم خرید او اقدامی درست بود و برایش خوشحالم و امیدوارم روزی در رئال همین درخشش را داشته باشد. یوویچ آینده خوبی دارد و می تواند به رئال برگردد و بدرخشد. در رئال رقابت بسیار شدید است ولی مربی همیشه مقصر نیست.»

 

هازارد:« مصدومیت های هازارد برایش سابقه نداشت و این پروسه طولانی و سنگین شده است. یک ثانیه به توانایی های او تردید ندارم ولی باید انتقادات را هم پذیرفت. هازارد تمام تمرکزش را روی درخشش در رئال گذاشته است و خوب تمرین می کند. به زودی بهترین نسخه هازارد را خواهیم داد.»

 

دیدگاه‌ها