کد خبر : 1732445 | 30 دی 1399 ساعت 21:29 | 40.2K بازدید | 1 دیدگاه

گتوزو: پیرلو بیشتر از پدرش از من سیلی خورده!

گنارو گتوزو، سرمربی ناپولی مدعی شد فریب نتایج اخیر یوونتوس را نخواهد خورد.

گتوزو: پیرلو بیشتر از پدرش از من سیلی خورده!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی و یوونتوس فردا شب دیدار فینال سوپرکاپ ایتالیا را برگزار کرده و برای فتح اولین جام در سال 2021 مبارزه خواهند کرد. اگرچه بیانکونری در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته، اما گنارو گتوزو به تمجید از قدرت این تیم پرداخته و مدعی شد یوونتوس همچنان می تواند رقبای خود را به دردسر بیندازد.

 

گنارو گتوزو گفت: "این مسابقه فینال است و می تواند آدرنالین شما را افزایش دهد. در صورت شکست هم باید واکنش خوبی نشان دهیم زیرا هر سه یک بار بازی داریم. باز هم تکرار می کنم که فوتبال تبدیل به ورزش متفاوتی شده است. فرصت کمی بین مسابقات وجود دارد و این یک سال در حال و هوای عجیبی سپری شده است. ما با این ویروس زندگی می کنیم و هیچ آرامشی وجود ندارد.

 

1564174

 

از تقابل قبلی با یوونتوس شش ماه گذشته و ما با هویتی متفاوت در این دیدار حاضر می شویم، زیرا هر دو تیم در ماههای اخیر تغییرات فراوانی داشته اند. اگر فکر کنیم یوونتوس دچار بحران شده فریب خورده ایم و من فریب نخواهم خورد. آنها هنوز هم یک تیم بزرگ بوده و قهرمانانی در ترکیب دارند که همیشه می توانند شما را به دردسر بیندازند.

 

من و آندره پیرلو در کنار یکدیگر به تمامی عناوین قهرمانی دست یافتیم. او ابتدا یک بازیکن شماره 10 و پشت مهاجم بود که اندک اندک پست خود را تغییر داد و عملکرد پیرلو فوق العاده بود. فردا شب یک مسابقه فوتبال پیش رو داریم و امیدوارم در پایان پیرلو حسرت بخورد. پیرلو در کتاب خود درباره شوخی هایش با من نوشتو فکر می کنم او بیشتر از پدرش از من سیلی خورده، اما ما همیشه رابطه دوستی فوق العاده ای خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها