کد خبر : 1732547 | 01 بهمن 1399 ساعت 17:00 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی بزرگ مس در شهر قدس؛

پیکان 2 -مس رفسنجان 3 حیف که پخش زنده نداشت

تیم فوتبال مس رفسنجان در یک بازی جذاب و تماشایی که همه اتفاقات یک مسابقه فوتبال را در درون خود داشت، مقابل پیکان و مهدی تارتار به برتری رسید تا حالا ربیعی شرایط بسیار خوبی برای تیمش در مسابقات ایجاد کرده باشد.

پیکان 2 -مس رفسنجان 3 حیف که پخش زنده نداشت

به گزارش "ورزش سه"، این مسابقه که طی 90 دقیقه آن شاهد تمام اتفاقات فوتبالی، نظیر شوت های از راه دور، پنالتی، اخراج، اشتباه بازیکنان و دروازه بان‌ها، عصبانیت مربیان و .. بودیم، با گل زودهنگابه گزارش "ورزش سه"، این مسابقه که طی 90 دقیقه آن شاهد تمام اتفاقات فوتبالی، نظیر شوت های از راه دور، پنالتی، اخراج، اشتباه بازیکنان و دروازه بان‌ها، عصبانیت مربیان و .. بودیم، با گل زودهنگام پیکان که روی ضربه محمد ستاری روی ریباند یک پنالتی آغاز شد و در ادامه مس رفسجان که به هیچ وجه نمی خواست با شکست به رختکن برود، با گل فراز امامعلی بازیکن سابق پیکان، بازی را در دقیقه 40 به تساوی کشاند. شروع نیم دوم با گلزنی دوباره مس توسط سجاد آشوری روی یک ارسال در دقیقه 49 همراه شد ولی این برتری برای شاگردان محمد ربیعی تنها دو دقیقه دوام داشت و درویشی روی یک ضربه کرنر و دو شوتی که به صورت پیاپی راهی میدان کرد، گل تساوی را در دقیقه 51 ثبت کرد. بازی پس از این تساوی آرام تر شد ولی باز هم دریس که هفته گذشته ستاره پیکان در شکست مقابل سپاهان بود، اشتباه کرد و فرصت دبل را برای امامعلی فراهم کرد. با این پیروزی مس رفسنجان 15 امتیازی شد و به رتبه های میانی جدول رده بندی رسید و جایگاه خود را به عنوان یک تیم خوب در مسابقات، تقویت کرد و در سوی دیگر پیکان که 16 امتیازی شده بود، برای دومین هفته متوالی باخت تا در همین تعداد امتیاز باقی بماندو چشم به هفته های پیش رو داشته باشد. مس رفسنجان با این پیروزی دو پله صعود کرد و پیکان یک پله سقوط.

 


*چهارشنبه 1 بهمن 1399 ؛ ورزشگاه شهدای شهر قدس


تیم داوری: پیمان فرخی مهر- محمد رضا ابوالفضلی – یوسف مغروری – محمد نوری     
کمک داور اضافی 1 و 2 : سید مهدی مرجان زاده – ناصر جنگی       
ناظر: بهرام مهرپیما

 

1564374

 

ترکیب پیکان

  • محمد دریس
  • آرش قادری
  • نادر محمدی
  • علیرضا کوشکی(46-امین درویشی)
  • ابراهیم صالحی
  • حسین پورامینی
  • امیر روستایی(68-معین عباسیان)
  • سیدمحمد ستاری
  • مجید عیدی(89 - رنگرز)
  • رضا جبیره(46- فرزاد حاتمی)
  • اسماعیلی بابایی ( 84 محمد نوری)

سرمربی: مهدی تارتار

 

1564371

 

ترکیب مس رفسنجان

  • داوود نوشی‌صوفیانی
  • عقیل کعبی
  • حامد نورمحمدی
  • محمد آقاجانپور
  • هومن ربیع زاده
  • میثم نقی‌زاده
  • محسن آذرباد(70-نقی زاده(90 - ارجمندیان))
  • سجاد آشوری(85-مسیح زاهدی)
  • مهرداد رضایی
  • فراز امامعلی(85- نامور)
  • محمد قاضی

سرمربی: محمد ربیعی

 

1564373

 

اخطار:

صالحی(63) پورامینی(90) پیکان

قاضی(78 و 82) امامعلی(79) مس رسنجان

 

اخراج:

قاضی(82) مس رفسنجان

 

شرح گل:


پیکان (1-0): در دقیقه 8 ارسال کرنر توسط امیر روستایی در محوطه جریمه با ضربه سر آرش قادری همراه شد ولی پس از یک رفت و برگشت توپ به دستان یکی از مدافعان مس رفسنجان برخورد کرد و پیمان فخری مهر اعلام پنالتی کرد. اسماعیل بابایی پشت ضربه پنالتی ایستاد ولی ضربه او را دروزاه بان مس مهار کرد. در برگشت این ستاری بود که در دقیقه 10 حساب کار را به سود پیکان کرد و تیمش را با یک گل پیش انداخت.


مس رفسنجان (1-1): ارسال عمقی به پشت محوطه جریمه تیم فوتبال پیکان با خروج اشتباه دریس گلر تیم میزبان همراه شد و فراز امامعلی هم به خوبی از این اشتباه استفاده کرد و پس از جا گذاشتن گلر، گل تساوی را در دقیقه 40 ثبت کرد.


مس رفسنجان (2-1): ارسال از جناح چپ تیم فوتبال پیکان روی تیرک دوم این تیم فرود آمد و ضربه سجاد آشوری علی رغم اینکه در بین راه به دستان دریس برخورد کرد، وارد دروازه شد تا دقیقه  49 شاگردان محمد ربیعی گل دوم بازی را وارد دروازه تیم پیکان کرده باشند.


پیکان (2-2): ارسال کرنر روی دروازه مس، در یک رفت و برگشت پشت محوطه جریمه به درویشی رسید و این بازیکن به توپ ضربه زدکه در مرحله اول توپ به تیرک برخورد کرد ولی در برگشت بار دیگر توپ زیر پای درویشی افتاد و شوت او اینبار وارد دروازه شد تا در دقیقه 51 و فقط چند دقیقه پس از گل برتری مس، پیکان گل تساوی را به ثمر برساند.


مس رفسنجان ( 3-2): در دقیقه 79 دفع اشتباه دریس که روز خوبی در دروازه پیکان نداشته سبب شد تا توپ به فراز امامعلی برسد و او توانست گل دوم خودش و گل سوم مس رفسنجان را ثبت کند.

 

 


بهترین بازیکن:


فراز امامعلی که هفته گذشته نیز یک گل سه امتیازی مقابل ماشین سازی ثبت کرد، در مقابل پیکان که تیم سابقش هم بود، 2 گل دیگر زد تا ستاره تیمش در ورزشگاه شهدای شهر قدس باشد؛ جایی که خاطرات خوش زیادی را برای او به همراه دارد.

 


اتفاق ویژه:


مس رفسنجان که شرایط خوبی در ابتدای فصل نداشت و در 5 هفته ابتدایی این تیم و کادر فنی اش به شدت تحت فشار بودند، این روزها حالا هیچ نشانی از آن روزها ندارد. این تیم با برد پیکان 15 امتیازی شد و جایگاه خود را در میانه جدول رده بندی تثبیت کرد. ضمن اینکه مس رفسنجان در 11 بازی گذشته 6 گل زده بود و حالا با ثبت سه گل در یک مسابقه، آمار بخش هجومی این تیم نیز بهبود ویژه ای پیدا کرد.


اتفاق ویژه دیگر این بازی این بود که بار دیگر در بازی هایی که شهر قدس میزبانی می کرد، شاهد پخش زنده تلویزیونی نبودیم و خیلی از علاقمندان به فوتبال و به خصوص مردم رفسنجان که گاهی با لایو پیج اینستاگرام باشگاه در جریان اتفاقات بازی قرار می گرفتند، از دیدن این مسابقه تماشایی که پر بود از موقعیت گلزنی، محروم شدند.

 

 

لحظات حساس:

 

دقیقه 12: پرتاب بلند نادر محمدی بدون برخورد به بازیکنی وارد دروازه شد که داور مطابق قانون این گل را نپذیرفت.

دقیقه 19: سرنگونی یکی از بازیکنان مس در محوطه جریمه باعث ایجاد تنش میان اعضای نیمکت دو تیم شد.

دقیقه 23: ضربه ایستگاهی به سوت پیکان گرفته شد ولی شوت ستاری خوب نبود و با اختلاف یکی دو متری از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 29: شوت ابراهیم کوشکی بازیکن تیم فوتبال پیکان با اختلاف یکی دو متری از بالای دروازه نورمحمدی گلر مس رفسنجان راهی اوت شد.

دقیقه 33: ارسال امیر روستایی به محوطه جریمه با دخالت مدافعان مس به شکل خطرناکی به کرنر رفت تا پیکان در رسیدن به گل دوم ناکام بماند.

دقیقه 35: شوت از راه دور هومن ربیعی زاده با اختلاف کمی از کنار دروازه دریس گلر پیکان راهی اوت شد.

دقیقه 43: شوت محکم محمد قاضی به صورت دو ضرب توسط دریس دفع شد و پیکان در آستانه دریافت گل دوم قرار گرفت که گلر خیلی زود توپ را به آغوش کشید.

دقیقه 45: حرکت در عرض آذرباد با ضربه این بازیکن به زاویه مخالف دریس همراه شدولی توپ او را گلر پیکان با واکنشی مناسب راهی اوت کرد.

 

1564372

 

دقیقه 70: ارسال از سمت راست روی دروازه پیکان با ضربه فراز حاتمی همراه شد ولی ضربه او را گلر مس مهار کرد.

 

 

در حاشیه:

 

*بازیکنان مس رفسنجان که معتقد بودند پنالتی به اشتباه گرفته شده، با اشاره به عذرخواهی زاهدی فر به داور می گفتند که خودت بعد از بازی مصاحبه می کنی و از ما عذرخواهی می کنی.

*شرایط برای فخری مهر داور مسابقه سخت شده و هنوز به میانه های نیمه اول نرسیدیم که اعتراضات پرشمار دو تیم آغاز شده است.

*مهدی تارتار در حال اعتراض به تصمیمات داور مسابقه است و در صحبتی که با داور چهارم دارد این موضوع را گوشزد می کند. او می گوید اعلام پنالتی به سود پیکان سبب شده تا صحنه های 50 -50 به سود مس اعلام شود.

*محمد ربیعی دقایقی پیش از اینکه تیمش گل تساوی را ثبت کند، با حضور کنار زمین و فریاد زدن از بازیکنان خود خواست که توجهی به تصمیمات داوری نداشته باشند.

*اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، این بازی را از نزدیک تماشا می کند.

 

1564364

 

* فراز امامعلی یکی از بازیکنان تاثیرگذار پیکان در سال های اخیر بوده که حالا در نیمه اول موفق به باز کردن دروازه تیم سابق شد. او در بازی هفته گذشته برابر ماشین سازی هم تک گل تیمش را ثبت کرده بود.

* محمد قاضی در دقایق پایانی بازی به دلیل تمارض کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

 

دیدگاه‌ها