کد خبر : 1732570 | 01 بهمن 1399 ساعت 16:25 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

کیکه ستین:

هنوز منتظرم بارسلونا پولم را بدهد

سرمربی سابق بارسلونا فاش ساخت که باشگاه کاتالان هنوز طلبش را به وی نداده است.

هنوز منتظرم بارسلونا پولم را بدهد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای ابتدایی سال 2020 بود که مدیران بارسلونا در تصمیمی عجیب ارنستو والورده را برکنار کرده و کیکه ستین را به جای او به عنوان سرمربی جدید بلوگرانا انتخاب کردند. اما شرایط هرگز بر وفق مراد این سرمربی پیش نرفت و بعد از ناکامی در فتح لالیگا، شکست سنگین 2-8 مقابل بایرن مونیخ پایان کار او در نیمکت بارسلونا بود.

 

 

1540197

 

 

در ژانویه 2020 کیکه ستین قراردادی به مدت دو و نیم سال با بارسلونا امضا کرد و قرارداد او تا سال 2022 بود. نشریات اسپانیایی دو ماه پیش خبر از شکایت کیکه ستین از باشگاه بارسلونا به علت عدم رعایت تعهدات دادند. کیکه ستین معتقد است اخراج شده و به همین دلیل خواهان دریافت تمام دستمزد خود تا پایان سال 2022 از بارسلوناست.

 

ستین در جدیدترین مصاحبه خود در مورد طلبش از بارسلونا گفت:« راستش را بخواهید هنوز بارسلونا پولی به من پرداخت نکرده و من منتظرم این کار را انجام دهند.»

 

 

1564338

 

 

ادر سارابیا دستیار همیشگی کیکه ستین در سال های اخیر دو روز پیش رسما هدایت آندورا تیم تحت مالکیت جرارد پیکه را پذیرفت.

ستین در این رابطه گفت:« سارابیا 5 سال دستیارم بود و او را از کودکی وقتی همبازی پدرش در لوگرونیس بودم، می شناسم. ارتباط مان بسیار خوب است و شاهد رشد و پیشرفتش در سال های اخیر بوده ام. رابطه ما دوستانه و البته حرفه ای بود و قطعا اگر بخواهد، به او مشاوره خواهم داد. از نظر من او مربی بسیار خوبی خواهد شد . ادر جوان است و جاه طلب و برایش بهترین ها را می خواهم. تردید ندارم روزی یک مربی بزرگ می شود.»

 

 

دیدگاه‌ها