کد خبر : 1732571 | 01 بهمن 1399 ساعت 17:13 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

امامعلی و دومین بازی تعیین کننده

فراز و نمایش پیراهن نارنجی مقابل باشگاه همیشگی

مهاجم مس رفسنجان که سابقه 17 سال حضور در تیم پیکان را دارد، دوبار دروازه تیم سابقش را باز کرد و خوشحالی جالب توجه ای انجام داد.

فراز و نمایش پیراهن نارنجی مقابل باشگاه همیشگی

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر، امروز با برگزاری 3 دیدار به صورت همزمان آغاز شد که در یکی از این دیدارها، تیم های پیکان و مس رفسنجان در استادیوم شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند.


در این بازی و در دقیقه 8، محمد ستاری موفق شد ریباند ضربه پنالتی که اسماعیل بابایی از دست داده بود را وارد دروازه رفسنجانی ها کند ولی در ادامه این فراز امامعلی بود که از اشتباه محمد دریس سنگربان خودروسازان نهایت استفاده را برد و دروازه پیکان را باز کرد تا نیمه نخست با تساوی یک – یک به پایان برسد.


اما در نیمه دوم پس از اینکه آشوری و درویشی برای مس و پیکان موفق به گلزنی شدند، این بازی با نتیجه 2 – 2 در جریان بود ولی در دقیقه 80 بازهم محمد دریس که روز خوبی نداشت، مرتکب اشتباه شد تا فراز امامعلی در این بازی دبل کرده و گل سوم و برتری بخش تیم محمد ربیعی را وارد دروازه پیکان کند.


فراز امامعلی که از باز کردن دروازه تیم سابقش خوشحال بود، پیراهنش را از تن در آورد و با پیروی از شادی معروف بازیکنان بزرگی نظیر مسی و رونالدو، آن را به سوی عکاسان حاضر در استادیوم شهدای شهر قدس گرفت تا با به جان خریدن یک کارت زرد، عکسی ویژه را از خودش به یادگار بگذارد.

 

1564384


این بازی در پایان به لطف بریس فراز امامعلی به سود مسی ها به پایان رسید. این برای دومین دیدار متوالی است که فراز امامعلی موفق به گشودن دروازه حریفان مس می شود. او هفته گذشته نیز از دقیقه 62 به میدان آمد و 10 دقیقه بعد تک گل 3 امتیازی تیمش را وارد دروازه ماشین سازی کرد و امروز نیز نقش بزرگی در پیروزی شیرین رفسنجانی ها داشت.


علاوه بر این، امامعلی در دیدار امروز موفق به گشودن دروازه تیم سابقش شد. این بازیکن که طبق گفته های خودش از سن 8 سالگی کار در آکادمی پیکان را آغاز کرده بود، به مدت 17 سال عضو این تیم بود ولی در نهایت و در نقل و انتقالات تابستانی، بالاخره از این تیم جدا و راهی مس رفسنجان شد.


فراز امامعلی در فصل گذشته و طی 28 بازی که برای پیکان به میدان رفت، موفق شد 8 گل به ثمر برساند و در لیگ هجدهم نیز 3 گل برای خودروسازان وارد دروازه رقبا کرد و اکنون در جدول گلزنان 3 گله شده و امیدوار است بتواند با رفسنجانی ها، آمار فصل گذشته اش را بهبود بخشد.

دیدگاه‌ها