کد خبر : 1732580 | 01 بهمن 1399 ساعت 17:00 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

جدال پربرخورد در مشهد؛ 10 کارت زرد و تنها یک گل!

بازی شهرخودرو و نساجی، جدال پربرخوردی از آب در آمد.

جدال پربرخورد در مشهد؛ 10 کارت زرد و تنها یک گل!

به گزارش "ورزش سه"، تیم های شهرخودرو و نساجی با قرار گرفتن در رتبه های سیزدهم و چهاردهم، جدال حساسی را امروز مقابل هم داشتند. حساسیت بالای این بازی، باعث شد تا موقعیت چندانی را روی دروازه دو تیم شاهد نباشیم.

امین قاسمی نژاد تک گل این دیدار را به ثمر رساند و به جز این گل، صحنه جذاب چندانی را در طول 90 دقیقه شاهد نبودیم؛ البته این خلا را خشونت بالای بازی به خوبی پر کرد و شاهد یک بازی پر برخورد، پر کارت و سرشار از درگیری و اعتراض را شاهد بودیم.

حسن اکرمی داور این دیدار برای آرام نگاه داشتن جو بازی کار دشواری را داشت و 10 بار هم از کارت زرد استفاده کرد! جالب اینجاست که سهم کادر فنی شهر خودرو از این کارت ها خیلی قابل توجه بود. سید مهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو به همراه محمد نوازی و علی سامره، دو دستیار خود به دلیل اعتراض به قضاوت بازی، از داور کارت زرد دریافت کردند.

 

محمد مهدی نظری (9) از نساجی، صادق صادقی (55) از شهرخودرو، عبدالکریم اسلامی (55) از نساجی، فرشاد فرجی (67) از شهرخودرو، امین قاسمی نژاد (90) از شهرخودرو، اکبر صادقی (90) از شهرخودرو و یزدان دوست (94) از شهر خودرو هفت بازیکنی بودند که در این دیدار از داور بازی کارت زرد دریافت کردند!

دیدگاه‌ها