کد خبر : 1732585 | 01 بهمن 1399 ساعت 17:14 | 38.1K بازدید | 1 دیدگاه

محمد قاضی در قامت حسین کنعانی (عکس)

مهاجم تیم مس رفسنجان به دلیل تمارض با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

محمد قاضی در قامت حسین کنعانی (عکس)

به گزارش ورزش سه؛ در بازی هفته یازدهم پرسپولیس و فولاد شاهد اتفاق عجیبی بودیم. اعتراض های کنعانی زادگان که از اعلام پنالتی به سود فولاد بهت زده شده بود تا چند دقیقه ای موجب توقف بازی شد. او که اعلام پنالتی به سود فولادی ها را باور نداشت، بارها در میانه میدان قسم می خورد که توپ به دست او برخورد نکرده است ولی به دلیل ادامه دار بودن این اعتراض ها، زاهدی فر یک کارت زرد به کنعانی زادگان نشان داد. در حالیکه به دلیل ورود کادرپزشکی به درون زمین جهت مداوای کنعانی زادگان این بازیکن باید از زمین بازی بیرون می رفت، اما مدافع سرخپوشان با وجود داشتن یک کارت زرد از این کار امتناع کرد تا در نهایت با واکنش فیزیکی کریم باقری مواجه شد.

 

مربی پرسپولیس با کشاندن کنعانی به کنار زمین، دو سیلی محکم به صورت مدافع تیمش زد و برای جلوگیری از دریافت کارت زرد دوم و اخراج او از زمین بازی، کنعانی زادگان را به بیرون از مستطیل سبز کشاند تا شیمبا ضربه پنالتی خود را به سمت دروازه پرسپولیس بزند. بعد از چند روز از این اتفاق، سناریوی مشابهی را در دقیقه 89 بازی پیکان و مس رفسنجان شاهد بودیم؛ جایی که محمد قاضی به دلیل تمارض از داور بازی کارت زرد دوم را دریافت کرده و اخراج شد.

 

در صحنه یاد شده، محمد قاضی که معتقد بود تمارض نکرده و بازیکن حریف پای او را زده، مثل حسین کنعانی زادگان، شروع به قسم خوردن و اعتراض کرد اما تلاش او فایده ای نداشت و کار از کار گذشته بود. اعتراض قاضی به تصمیم داور باعث شد تا جریان بازی متوقف شده و تاخیری چند دقیقه ای در آن به وجود بیاید. سرانجام مهاجم تیم مس با مکثی طولانی اخراج خود را پذیرفته و زمین بازی را ترک کرد.

 

1564386

 

1564387

دیدگاه‌ها