کد خبر : 1732593 | 01 بهمن 1399 ساعت 17:30 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

آرامش، میل به گلزنی و تصمیمات مناسب؛

نسخه کلوپ برای حل بحران لیورپول

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است به زودی روند گلزنی این تیم از سر گرفته خواهد شد.

نسخه کلوپ برای حل بحران لیورپول


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بعد از نتیجه تساوی بدون گل مقابل منچستریونایتد در خانه، حالا 350 دقیقه در گلزنی در لیگ برتر ناکام بوده و آمار عجیبی را به ثبت رسانده است. در نشست خبری پیش از بازی مقابل برنلی، یورگن کلوپ در رابطه با حریف این هفته تیمش و البته مشکلات گلزنی لیورپول در دیدارهای اخیر صحبت کرده است.

 

دیدار مقابل برنلی: "وقتی به تفاضل گل برنلی نگاه می کنید متوجه می شوید دروازه این تیم به راحتی باز نمی شود. یک مبارزه واقعی و شدید پیش رو داریم، بن می بازیکن بسیار مهمی برای آنها است. آنها ترکیبی ثابت دارند و بازیکنانی چون تارکوفسکی، پاپ و بن می، قلب تیم محسوب می شوند.

 

1557456

 

شان دیچ همیشه قادر بوده بهترین بازی را از بازیکنانش بگیرد و آنها با شرایط خودشان را خوب تطبیق می دهند. ما باید خودمان را به بهترین شرایط نزدیک کنیم. هیچ فصل بی نظیری وجود ندارد و همه چیز معطوف مقابله با شرایط و تعداد بازی ها است.

 

روز 24 ساعت است و ما به چیزهای زیادی فکر می کنیم. بسیاری از اموری که عموم مردم درباره آن فکر می کنند نیز انجام می دهیم، اما باید آرام باشیم. شرایط فاجعه بار نبوده و ما فقط خیلی خوب و در حد استاندارهای خودمان نیستیم. هرگز به توانایی دفاعی تیمم شک نکرده ام، دیدار با برنلی با یونایتد متفاوت است، اما نمی توان شرایط فصل را تغییر داد."

 

روند ناکامی در گلزنی در بازی های اخیر: "این مسئله مربوط به کل تیم است. گلزنی خود به خود حاصل نمی شود و باید روی این مسئله کار کرد. جان استونز در ترکیب منچسترسیتی اخیرا سه بار موفق به گلزنی شده و ما نیز دوباره به گل خواهیم رسید. با آرامش، میل به گلزنی و تصمیم گیری مناسب شرایط تغییر خواهد کرد."

دیدگاه‌ها