کد خبر : 1732598 | 01 بهمن 1399 ساعت 17:48 | 25.1K بازدید | 1 دیدگاه

این اشتباه نبود یک چیز دیگر بود

رضایی: آفساید نبود حتی یک کور هم آن را می فهمید

رحمان رضایی می‌گوید که داور برای تیم او تصمیم گرفت که امروز برنده نباشد.

رضایی: آفساید نبود حتی یک کور هم آن را می فهمید

به گزارش "ورزش سه"، رحمان رضایی سرمربی تیم ذوب آهن در نشست خبری حضور یافت و در خصوص بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار نظر کرد. او می‌گوید که قرار نیست مربی جدیدی به تیم اضافه شود اما باشگاه قول داده که در نیم فصل بازیکنانی را اضافه کند. مشروح صحبت های او را در زیر می‌خوانید:

 

* چگونه داور آفساید گرفت


ما در 90 دقیقه به بازی مسلط بودیم و جسته گریخته ضدحملاتی هم وجود داشت که البته تعداد آن برای نفت مسجدسلیمان کم بود. 90 دقیقه مسلط بازی کردیم اما چه فایده که وقتی گل سالم می‌زنیم داور با این که روی خط است و می‌بیند آفساید نیست، آفساید می‌گیرد. اگر یک جای شلوغ بود یا این که دید نداشت، حق با او بود اما جایی که فقط یک بازیکن حضور دارد و در مسیر دید داور است، چگونه آفساید می‌گیرد؟

 

* از اول تصمیم بگیرید که چه نتایجی رقم بخورد


ما 5 روز زحمت کشیدیم و تمرین کردیم اما داور با یک اشتباه عجیب، گل ما را آفساید گرفت. شاید بتوانم بگویم که یک کور هم می‌فهمید این صحنه آفساید نیست. هرچه زحمت می‌کشیم با یک اشتباه که اسمش را نمی‌دانم، آدم خنده اش می‌گیرد و من حرفی ندارم. از اول تصمیم بگیرید که کدام بازی باید مساوی شود، چه تیمی ببرد و چه تیمی ببازد. بیایید تعیین کنید، چرا 90 دقیقه 22 بازیکن بیایند و بدوند و این تشکیلات باشد و مقدمات بازی و... . بس کنید!

 

* قرار نیست مربی جدیدی اضافه شود


عملکرد تیم خیلی خوب بود و هرکسی حتی اگر مغرضانه هم بخواهد قضاوت کند، اعتراف می‌کند که تیم بازی خوبی کرد. آمدند فضای وسط را بستند و منتظر ضد حمله بودند اما ما از کناره ها و وسط خوب حمله کردیم و صاحب موقعیت شدیم. قرار نیست مربی جدیدی اضافه شود و مشکلی در کادر نداریم و انشالله بتوانیم این روند را برای بازی بعدی ادامه دهیم.

 

* ما بدشانس بودیم


هر کارشناسی بیاید تائید می‌کند که تیم فوق العاده کار کرد. مسلط بودیم و 20 سانتر کردیم اما جایی که باید شانس می‌آوردیم، نیاوردیم. نیمه اول حتی موقعیت تک به تک داشتیم اما علی دشتی از دست داد. به هر حال داور تعیین کرد که نتیجه اینطوری باشد.

 

* باشگاه قول داده بازیکن جدید بخرد


آنطور که باید و شاید در ضربات آخر عملکرد خوبی نداشتیم و خوب استفاده نکردیم. ما از روز اول هم مصر بودیم که بازیکنانی به تیم اضافه شوند اما همه می‌دانند که چرا اضافه نشد. ما در پست فوروارد مخصوصا به دنبال خرید بازیکن بودیم اما متاسفانه باشگاه این اجازه را نداد چون گفتند بودجه نداریم و در توانمان نیست. ما در خط فوروارد یک نفر عکاشه داریم و یکی هم بیدوف را؛ بالاخره بازیکن مصدوم می‌شود، محروم می‌شود یا روز خوبش نیست. یک تیم باید سه فوروارد داشته باشد. باشگاه قول داده در نیم فصل جبران کند و من خودم به شخصه ممنونم که اگر بتوانند این خلا را جبران کنند.

دیدگاه‌ها