کد خبر : 1732600 | 01 بهمن 1399 ساعت 17:58 | 15.8K بازدید | 2 دیدگاه

به بازی هوایی پیکان اعتراضی ندارم

ربیعی: اخراج قاضی سختگیرانه بود

سرمربی مس رفسنجان گفت: ما یک علائمی و کدهایی داریم که اگر به سخره گرفته شود، شاید زیبنده نباشد.

 ربیعی: اخراج قاضی سختگیرانه بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان بعد از برتری 3 بر 2 تیمش مقابل پیکان در نشست خبری حاضر شد.


پیکان از بازی مستقیم و اوت دستی استفاده می‌کند


به مجموعه تیم پیکان و تیم خودمان خسته نباشید می‌گویم. سه امتیاز باارزش خارج از خانه را کسب کردیم. فکر می کنم پیکان در این فصل در خانه‌اش نباخته بود.‌ از لحاظ فنی بازی در کنترل ما بود و ضمن کسب سه امتیاز تیم برتر زمین هم بودیم. در نیمه اول موقعیت‌های متعددی ایجاد کردیم و در نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدیم. سبک بازی پیکان خیلی خاص است وقتی مقابل این تیم قرار می‌گیرید دوئل‌های هوایی زیاد است. این تیم از بازی مستقیم و پرتاب‌های بلند اوت دستی استفاده می‌کند به همین دلیل دیدار از ریتم روی زمین خارج می‌شود و نبردهای هوایی اهمیت پیدا می‌کند. با توجه به شناخت‌مان از سبک بازی حریف سعی کردیم این راه‌ها را ببندیم.


به بازی هوایی پیکان اعتراضی ندارم


در ابتدای بازی داور یک پنالتی به نفع حریف گرفت که ما هم از صحنه دور بودیم. به هر حال ریتم بازی از آنجا عوض شد. خوب به بازی برگشتیم و نشان دادیم که مس رفسنجان شکل تیمی خوبی دارد. خوشحالم با اینکه 5 بازیکن خودم را امروز نداشتم، بازیکنان نشان دادند که یک تیم هستند. خوشحالم برای اینکه یک جوان مثل هومن ربیع زاده در این بازی سنگین اولین بازی‌اش را در دفاع وسط انجام می دهد؛ آن هم در مسابقه ای که دوئل های هوایی سنگینی وجود داشت. این را بگویم که من اعتراضی به نحوه بازی پیکان ندارم و شاید اگر من هم چنین بازیکنی داشتم، از چنین پرتاب های اوتی استفاده می کردم.


به سخره گرفتن کدهای ما درست نبود


نمی خواهم درباره موارد حاشیه‌ای ابتدای بازی صحبت کنم، اما بعضی اوقات از برخی افراد انتظار ندارم درباره نیمکت تیم مقابل صحبت کند. ما یک علائمی و کدهایی داریم که اگر به سخره گرفته شود، شاید زیبنده نباشد. داور و ناظر بازی شاهد هستند که از دقیقه 15 بازی هر تصمیمی که داور می گرفت، من بلند داد می زدم: "درسته". می‌خواستم آرامش را به تیمم تزریق کنم چون می دانم در مدار فنی و با آرامش می توانیم به پیکان غلبه کنیم. برای دوستان در مجموعه پیکان احترام قائل هستم، اما اگر در آینده صحبتی شود، من پاسخگو خواهم بود.


اخراج قاضی خیلی سختگیرانه بود


من فقط از داور سوال دارم که ما را 15 دقیقه 10 نفره کرد. او به خاطر تمارض به قاضی کارت داد و اخراجش کرد که خیلی سختگیرانه بود. کارت دیگری هم به بازیکن ما داد که به خاطر اعتراض بود. این تصمیم خیلی تیم ما را تحت فشار گذاشت. به داور احترام می گذارم، اما با او اختلاف نظر دارم. هنوز فیلم را ندیدم و به تصمیم داور احترام می گذارم.

 

برای آشوری و امامعلی خیلی خوشحالم


در نهایت باید صحبت‌هایم را با تقدیر از عملکرد و رشادت تیمم تمام کنم. برای سجاد آشوری خیلی خوشحال هستم که امروز موفق به گلزنی شد. فراز امامعلی که هفته گذشته گل زده بود امروز هم دو بار موفق به گلزنی شد خیلی خوشحال هستم که پای این جوان صبوری کردم. خدا را شکر بچه‌های ما روند گلزنی را آغاز کرده‌اند.


به گذشته برنمی گردم


سربسته بگویم من از آن اتفاقاتی که مانع سرمربیگری ام در اکسین البرز شد، دلخور نیستم. فوتبالی‌های کرج دوست داشتند در آن مقطع در تیم شهرم کار کنم اما مربی هستم و تقدیر و مشیت الهی این بود که جای دیگری فعالیت کنم. اکنون سرمربی مس رفسنجان هستم و به گذشته بازنمی‌گردم. مالکین باشگاه اکسین البرز دوست نداشتند با من کار کنند.

 

از همان اول به این تیم امیدوار بودم


وقتی از راه‌پله‌ها بالا آمدم قول دادم از بچه‌های مجمع ورزشی شهرقدس به دلیل آماده کردن زمین تشکر کنم. آرمان‌های ما همیشه بالا است و وقتی اهداف بلند داشته باشید به آن می‌رسید. تیم من در پنج بازی اول گل نزد و فقط 2 امتیاز به دست آورد. در شرایطی که تا حدی نسبت به تیم مس ناامید شده بودند پر از امید بودم زیرا می‌دانستم در چه تیمی کار می‌کنم. هماهنگ شدن یک تیم جدید نیاز به زمان دارد. ثمره‌ این امیدواری را اکنون گرفته‌ام هدف اول مس رفسجان تثبیت در لیگ برتر است اما برای رسیدن به اهداف بالاتر باید کار کنیم. ابتدا به دنبال به دست آوردن هدف اول خود هستیم و سپس به سایر مسائل فکر می کنیم. زیرا امتیازها در جدول خیلی به هم نزدیک است برخی تیم‌ها 15 امتیاز دارند و با رتبه‌های بالا و پایین‌مان فاصله زیادی نداریم.


داشتن دو دروازه بان خوب خوشحال کننده است


داود نوشی را دروازه‌بان بسیار خوبی می‌بینم زیرا فرد باکلاس و باشخصیتی است. البته ناصر سالاری را هم در اختیار داریم و از این بابت که دو دروازه‌بان خیلی خوب داریم خوشحال هستیم. نوشی با تمرکز جان و دل تمرین می‌کند و امیدواریم همین مسیر را ادامه دهد این بچه‌ها لیاقت بالایی دارند.

دیدگاه‌ها