کد خبر : 1732602 | 01 بهمن 1399 ساعت 18:13 | 91.5K بازدید | 4 دیدگاه

او محبوب بشو نیست؛

خشم دوباره رختکن بارسلونا از ستاره مغضوب!

مصاحبه آنتوان گریزمان بعد از دیدار مقابل بیلبائو به مذاق ستاره های بارسلونا خوش نیامده است.

خشم دوباره رختکن بارسلونا از ستاره مغضوب!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد آنتوان گریزمان از همان بدو انتقال به بارسلونا بازیکن محبوبی در رختکن نبود و هر از چند پاهی شایعاتی در مورد عدم دوستی او با ستاره های بزرگ از جمله لیونل مسی شنیده می شد. بر اساس شایعات، بازیکنان از بدقولی این بازیکن در تابستان قبل از انتقال و به نوعی سر کار گذاشتن بارسا ناراحت بوده و علاقه ای به آمدن او به نوکمپ نداشتند. در تابستان سال 2018 گریزمان فاصله ای تا انتقال به بارسلونا نداشت، اما در نهایت این انتقال یک سال به تعوبق افتاد.

 

1560945

 

طرفین از جمله خود آنتوان گریزمان و لیونل مسی بارها این شایعات را تکذیب کردند و بعد از مدتی نیز به نظر می رسید این رابطه رو به سمت بهبودی است، اما واکنش عجیب و اخیر گریزمان دوباره شرایط را دشوار ساخته است. کادناسر مدعی شد بازیکنان بارسا از آنچه گریزمان در پی شکست فینال سوپرکاپ اسپانا مقابل اتلتیک بیلبائو به زبان اورده ابراز نارضایتی کرده اند.

 

آنتوان گریزمان بعد از شکست بارسلونا در فینال گفت: "من فکر می کنم ما در امور دفاعی بد ظاهر شدیم. ما در طول بازی هیچ صحبتی با هم نداشتیم و این جزئیات بسیار مهمی است که نتیجه یک مسابقه را تعیین می کند. وقتی توپ از دست رفت، کسی باید فریاد زده و هشدار بدهد، اما گاهی این اتفاق رخ می دهد و گاهی نه."

 

این مصاحبه باعث ناراحتی بازیکنان بارسلونا شده و حتی برخی معتقدند گریزمان نباید بعد از این شکست برای پاسخگویی به مطبوعات به میکسدزون می رفت. به هر حال این مصاحبه عجیب ممکن است دوباره شرایط را برای آنتوان گریزمان در رختکن بارسلونا وخیم ساخته و رابطه دیگر بازیکنان با او را باز هم خراب کند.

دیدگاه‌ها