کد خبر : 1732605 | 01 بهمن 1399 ساعت 18:16 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

ربیعی و رحمتی همسایه های جدید نکونام

با پیروزی تیم های مس رفسنجان و شهرخودرو، حالا این تیم ها با فولاد خوزستان هم امتیاز شده اند.

 ربیعی و رحمتی همسایه های جدید نکونام

به گزارش "ورزش سه"، در روز نخست از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر، تیم مس رفسنجان با مربیگری محمد ربیعی، موفق شد در استادیوم شهرقدس از سد پیکان عبور کند و شهرخودرو نیز در مشهد از سد نساجی عبور کرد.


مس که با ربیعی روند خوبی را در پیش گرفته و در 5 بازی گذشته 10 امتیاز از پانزده امتیاز ممکن را کسب کرده بود، امروز نیز در زمین پیکان به لطف درخشش مهاجم سابق حریف یعنی فراز امامعلی بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی 3 بر 2 عوض کرد.


در مشهد نیز شاگردان مهدی رحمتی مقابل نساجی قرار گرفتند که پس از جدایی فاضلی از جمع قائمشهری ها با کادرفنی جدید خود پای به این دیدار گذاشته بود و آنها توانستند به لطف تک گل امین قاسمی نژاد، 3 امتیاز حساس را به حساب خود واریز کنند.


با برگزاری دیدارهای امروز، هر دو تیم مس رفسنجان و شهرخودرو پانزده امتیازی شدند و در جدول رده بندی به تیم فولاد چسبیدند. اکنون در جدول لیگ برتر، فولاد به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به این دو تیم در رده نهم قرار دارد و مس و شهرخودرو به ترتیب دهم و یازدهم هستند.


البته شاگردان رحمتی در شهرخودرو یک بازی بیشتر نسبت به این دو تیم انجام داده اند و فولاد نیز روز دوشنبه باید به مصاف ماشین سازی برود و این شانس را دارد تا با جبران ناکامی هایش در دیدارهای خارج از خانه، جایگاهش را در جدول رده بندی بهبود بخشد.

 

1564408

دیدگاه‌ها