کد خبر : 1732608 | 01 بهمن 1399 ساعت 18:24 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهربان: فاضلی امروز در استادیوم نبود

هافبک شهرخودرو می گوید که وضعیت آنها هفته به هفته بهتر شده و مشهدی ها امیدوار به کسب امتیاز مقابل سپاهان هستند.

مهربان: فاضلی امروز در استادیوم نبود

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرو در دیداری حساس که سه امتیاز آن برای آنها و نساجی بسیار حائز اهمیت بود، موفق شد از فرصت میزبانی استفاده کرده و برنده از زمین مسابقه خارج شود.


در این دیدار پربرخورد که 7 بار کارت زرد از جیب داور خارج شد، شهرخودرو به لطف تک گل امین قاسمی نژاد پیروز میدان شد و با به دست آوردن پانزدهمین امتیاز خود به رده یازدهم رسید.


حسین مهربان هافبک شهرخودرو در پایان این دیدار گفت: بازی سختی بود ولی خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و این برد را به همه هواداران شهرخودرو تقدیم می کنیم. هفته آینده بازی سختی را با سپاهان داریم و خیلی امیدواریم نتیجه خوبی را کسب کنیم.


وی در مورد وضعیت کلی تیم شهرخودرو گفت: پس از برگزاری تمرینات، وضعیت تیم ما زیر نظر کادرفنی هفته به هفته بهتر می شود. ما به کسب نتیجه دلخواه در بازی های آینده خیلی امیدواریم.


بازیکن تیم شهرخودرو در مورد اضافه شدن وحید فاضلی به کادرفنی این تیم گفت: بله آقای فاضلی به جمع کادرفنی اضافه شده اند. فکر نمی کنم امروز در ورزشگاه بوده باشند و از روزهای آینده به جمع ما اضافه خواهند شد. ایشان هنوز در جلسات تمرینی ما حاضر نشده اند.

دیدگاه‌ها