کد خبر : 1732611 | 01 بهمن 1399 ساعت 18:40 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم جالب گتوزو پیش از پیش از دیدار سوپر جام

تمرین امروز صبح ناپولی پیش از دیدار مقابل یوونتوس در سوپرجام ایتالیا با تصمیم جنارو گتوزو برگزار نشده است.

تصمیم جالب گتوزو پیش از پیش از دیدار سوپر جام

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جنجال اتفاق افتاده در ابتدای فصل سرانجام ناپولی امشب در برابر یوونتوس قرار می گیرد؛ چندی پیش  دیدار بین این دو تیم به دلیل عدم سفر شاگردان جنارو گتوزو به تورین به دلیل مسائل مربوط به کرونا لغو شد؛ موضوعی که باعث شد بازی 3-0 به سود یووه اعلام شده و یک امتیاز نیز از ناپولی کسر شود.

 

با این حال ناپلی ها هرگز بیکار ننشستند و درخواست تجدید نظر خود را در مورد رای اعلام شده ارائه دادند؛ درخواستی که مورد قبول قرار گرفته و مشخص شد که این مسابقه باید دوباره تکرار شود؛ به این معنی که یووه و ناپولی تا انتهای فصل حداقل سه بار در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت‌.

 

 

1563362

 

 

در همین ارتباط یوونتوس و ناپولی امشب در دیدار سوپر جام ایتالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. با این حال اسکای اسپورتی از یک تصمیم جالب جنارو گتوزو پیش از این بازی پرده برداشته و مدعی شده که تمرین امروز ناپولی با تصمیم سرمربی ایتالیایی برگزار نشده است.

 

در واقع گفته شده که سرمربی ناپولی تصمیم گرفته به جای تمرین فیزیکی، با تیمش در اتاق آنالیز صحبت کند تا علاوه بر شناخت نقاط ضعف و قوت حریف، شاگردانش را از خستگی و استرس محافظت کرده باشد.

دیدگاه‌ها