کد خبر : 1732612 | 01 بهمن 1399 ساعت 18:37 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

او بیشتر روی کارش فکر کند

مدیرروستا: فراز امامعلی خودش را کنترل نکرد

مدیر تیم فوتبال پیکان از نحوه شادی گل مهاجم مس و سابق خودروسازان انتقاد کرد.

مدیرروستا: فراز امامعلی خودش را کنترل نکرد

به گزارش "ورزش سه"، علی‌اصغر مدیرروستا پس از شکست پیکان مقابل مس اظهار کرد: می‌دانستیم مقابل تیمی که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و کادر فنی خوبی دارد، مسابقه سختی خواهیم داشت ولی جو نیمکت‌ها در بازی امروز به نسبت دیگر مسابقات آرام‌تر بود چراکه دو سرمربی محترم حواس‌شان به اتفاقات بود.

 

او ادامه داد: در برخی صحنه‌ها سرمربیان دو تیم به صحنه‌های داوری معترض بودند یا اینکه وقت را نگه دارند که این مورد طبیعی است، اما به نظرم امروز نیمکت دو تیم آرام بود و هر دو مدیران تیم توانستند نیمکت‌ها آرام کنند تا سرمربیان در کنار خط کارشان را انجام دهند.

 

مدیر تیم فوتبال پیکان اضافه کرد: باید امروز نتیجه خوبی می‌گرفتیم، اما بخاطر غفلت برخی بازیکنان که نتوانستند وظایف خود را انجام دهند، به خواسته‌هایمان رسیدیم و با شکست زمین را ترک کردیم. به نظرم وقتی جلو افتادیم، بچه‌ها فکر کردند کار تمام شده و یک مقدار خوب نبودند.

 

مدیرروستا تصریح کرد: کادر فنی تیم از فردا کارش را برای بازی آینده شروع می‌کند و به مسابقه امروز توجهی نداریم چون به تاریخ پیوست.

 

او در خصوص شادی گل جنجالی فراز امامعلی، بازیکن سابق پیکان برابر این تیم عنوان کرد: فراز از کودکی در این تیم بوده و در پیکان رشد کرده است؛ بازیکن حق دارد پس از گلزنی خوشحالی کند، اما فرهنگ و اصول ما بارها در بازی‌های بزرگ نشان داده که بازیکنان مقابل تیم‌های سابق خودشان را کنترل می‌کنند. حالا ایشان جوان‌تر است و نتوانست خودش را کنترل کند.

 

مدیر تیم فوتبال پیکان عنوان کرد: البته شاید فراز(امامعلی) از باشگاه ناراحت است و قصد داشت به این شکل اعتراضش را نشان دهد، اما من از او دعوت می‌کنم تا بیشتر روی این موضوع فکر کند. البته نمی‌توانیم خوشحالی را کتمان کنیم و بگوییم اصلا نباید خوشحالی انجام داد ولی فراز غلظت خوشحالی‌اش را زیاد کرد. به نظرم او اگر شب به کاری که انجام داد، فکر کند، متوجه می‌شود که باشگاه پیکان برای او خیلی زحمت کشید.

 

دیدگاه‌ها