کد خبر : 1732628 | 01 بهمن 1399 ساعت 19:31 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

برباتوف:

بیل را دوست دارم اما با این وضع باید به مادرید برگردد

دیمیتار برباتوف، ستاره سابق تاتنهام از وضعیت به وجود آمده برای گرت بیل ابراز تاسف کرد.

بیل را دوست دارم اما با این وضع باید به مادرید برگردد

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل از زمان انتقال قرضی به تاتنهام در ماه سپتامبر، نتوانسته دقایق زیادی در ترکیب تیم ژوزه مورینیو به میدان برود. هواداران تیم لندنی امیدوار بودند که گرت بیل بتواند بهترین فرم خود را دوباره در این تیم به دست آورد اما او در 12 بازی تنها فقط موفق به ثبت سه گل شده و اکثر مسابقات را از روی نیمکت آغاز کرده است.

 

دیمیتار برباتوف در ابتدا انتظار داشت که گرت بیل به یک مهره تاثیرگذار در تاتنهام تبدیل شود اما رفته رفته نظرش در این باره تغییر کرده است. مهاجم سابق تاتنهام در این باره گفت: " هنگامی که گرت بیل به تاتنهام آمد، خیلی از او انتظار داشتم و فکر می‌کردم که شرایط را تغییر خواهد داد. مثلاً گمان می کردم که او به همراه هری کین و سون هیونگ مین مثلثی را در خط حمله تاتنهام تشکیل خواهند داد که می توانند با لیورپول در این زمینه رقابت کنند."

 

 

1556767

 

 

برباتوف در ادامه گفت: " گرت بیل فعلاً آمادگی صددرصدی ندارد اما امیدوارم به این مهم دست پیدا کند. اگر تا انتهای فصل چنین اتفاقی رخ ندهد آنگاه گرفتن تصمیم در مورد او کار ساده ای خواهد بود و باید به رئال مادرید برگردد. با وجود اینکه او در حال حاضر از هیچ مصدومیتی رنج می‌برد اما در تاتنهام نیمکت نشین است و به نظر می‌رسد که نتوانسته انتظارات ژوزه مورینیو را برآورده کند و این امری تاسف آور محسوب می‌شود چرا که من علاقه زیادی به او دارم."

دیدگاه‌ها