کد خبر : 1732633 | 01 بهمن 1399 ساعت 20:03 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع رئال نه، بایرن یک ستاره بزرگ می خواهد

بایرن مونیخ از همین حالا برای جذب جانشین داوید آلابا وارد عمل شده است.

مدافع رئال نه، بایرن یک ستاره بزرگ می خواهد


به گزارش "ورزش سه"، تقریبا باید جدایی داوید آلابا  از بایرن مونیخ را قطعی دانست و این مدافع 28 ساله فصل بعد جایی در ترکیب این تیم ندارد. امروز نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد هانسی فلیک، سرمربی بایرن خواهان جایگزینی با کیفیت برای داوید آلابا شده است. برخلاف گزارش های اخیر در رسانه های اسپانیا، این باشگاه علاقه ای به جز ادر میلیتائو، مدافع جوان رئال مادرید ندارد و دایوت اوپامکانو، مدافع فرانسوی و جوان لایپزیش تبدیل به هدف اول بایرن مونیخ برای تابستان پیش رو شده است.

 

1543492

 

مدیران بایرن مونیخ اخیرا از مدیر برنامه دایوت اوپامکانو خواسته اند در صورتی که باشگاه های دیگر مانند لیورپول یا چلسی به فکر فعال سازی بند آزادی این بازیکن افتادند، آنها را مطلع سازد تا باشگاه آلمانی زودتر از دیگران برای خرید مدافع فرانسوی وارد عمل شود. از رئال مادرید نیز به عنوان مشتری جدی جذب این بازیکن نام برده شده بود، اما با جذب داوید آلابا دیگر باید این باشگاه را از کورس خرید اوپامکانو خارج دانست.

 

در واقع بایرن مونیخ فقط در تابستان پیش رو برای خرید یک مدافع میانی گران قیمت حاضر به پرداخت ارقام سنگین است و به غیر از این پست، استراتژی آنها برای سایر پست ها نقل و انتقالات رایگان یا نهایت با هزینه های 10 الی 15 میلیون یورویی و حساب کردن روی استعدادهای آکادمی باشگاه است.

دیدگاه‌ها