کد خبر : 1732645 | 01 بهمن 1399 ساعت 20:57 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

از فردا به فکر بازی فولاد هستیم

پاشایی: آقای ربیعی ما کسی را مسخره نکردیم

مربی تیم پیکان نسبت به صحبت های سرمربی مس رفسنجان موضع گیری کرد.

پاشایی: آقای ربیعی ما کسی را مسخره نکردیم

حسین پاشایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره اظهارات محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری بعد از بازی با پیکان عنوان کرد: من از صحبت هایی که آقای ربیعی درباره کادرفنی خودمان انجام داده، تعجب می کنم. ایشان بعد از بازی از ما خواهش کرد که در نشست خبری صحبتی نکنیم تا مبادا دوستی ها در فوتبال از بین برود اما متاسفانه خودشان به صحبتی که انجام دادند، پایبند نبودند و در کنفرانس مطبوعاتی به جای اینکه درباره تیم خودشان حرف بزنند، به ما پرداختند.


وی ادامه داد: متاسفانه آقای ربیعی در نشست خبری بعد از بازی حرف هایی درباره تیم ما انجام داده و این در حالی است که اصلا مسائل و تاکتیک های ما به ایشان ارتباطی ندارد. مگر ما درباره تیم حریف صحبت کردیم که سرمربی مس درباره موضوعات درون تیمی ما حرف می زند؟


مربی پیکان همچنین گفت: مس رفسنجان بازی امروز را با برد پشت سر گذاشت و به آنها بابت این برد تبریک می گوییم، ولی اینکه بعد از برد بخواهیم تیم حریف را زیر سوال ببریم و درباره موضوعات درون تیمی حریف صحبت کنیم، اصلا حرفه ای نیست. من از آقای ربیعی که اولین سال سرمربیگری شان در لیگ برتر هم هست، خواهش می کنم که به جای توجه به موضوعات تیم های دیگر به تیم خودشان بپردازند.


وی درباره اینکه سرمربی مس اعلام کرده کادرفنی پیکان او و علائم تاکتیک هایش را به سخره گرفته، افزود: اصلا چنین چیزی نیست. ما هرگز کسی را مسخره نکردیم. بعد از گل اول ما و پنالتی‌ای که داور به درستی برایمان گرفت، با هر سوت کل کادرفنی تیم‌مس روی پیست می‌آمدند و اعتراض می‌کردند. اعتراض ما به این نوع شلوغ کاری‌ها بود. اعتراض ما وقت کشی های مداوم تیم مس بود. ما انتظار داشتیم کادرفنی مس رفسنجان به بازیکنانش گوشزد کند که خودشان را به زمین نیندازند که این اتفاق رخ نداد. از سوی دیگر خودشان هم با اعتراض های وقت و بی وقت سعی کردند داور را تحت تاثیر قرار بدهند. با این حال ما کسی را مسخره نکردیم و نمی دانم آقای ربیعی درباره چه چیزی صحبت می کند.


پاشایی در پایان گفت: بازی با مس رفسنجان با همه حواشی اش برای ما تمام شد. از فردا به فکر دیدار با فولاد هستیم. باید بازیکنان را از نظر روحی و روانی برگردانیم تا بتوانیم به روزهای خوب خود برگردیم و به امید خدا نتایج خوبی را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها