کد خبر : 1732673 | 02 بهمن 1399 ساعت 01:28 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس 2-0 ناپولی: بیانکونری، فاتح سوپرکاپ ایتالیا

یوونتوس با پیروزی 2-0 مقابل ناپولی، فاتح سوپرکاپ ایتالیا شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آندره آ پیرلو در دیدار امشب با گل های کریس رونالدو و آلوارو موراتا موفق شدند ناپولی را از پیش رو بردارند و قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا را جشن بگیرند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه این بازیکنان یوونتوس بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در دقیقه 23، روی حرکت خوب لورنزو اینسینیه، ناپلی ها صاحب موقعیت شدند اما پتانیا نتوانست از این فرصت استفاده کند و دروازه یووه باز نشد.

دو دقیقه بعد رونالدو بود که می توانست روی دروازه ناپولی خطرساز شود اما حضور به موقع کولیبالی، این فرصت را از ستاره پرتغالی یووه گرفت.

در دقیقه 29، این بار روی ارسال خطرناک دِمِه، پتانیا با یک ضربه سر قدرتمندانه می توانست دروازه را باز کند اما شزنی با یک واکنش تماشایی توپ را دفع کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول، یوونتوسی ها بار دیگر توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند اما در نهایت این نیمه بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند، به پایان رسید.

نیمه دوم را یوونتوس بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50، برناردسکی که در ابتدای نیمه دوم جانشین فدریکو کیه‌زا شده بود، روی دروازه حریف خطرساز شد اما این موقعیت هم قفل دروازه ناپولی را باز نکرد.

در دقیقه 56، روی تعلل مانولاس و اوسپینا، رونالدو صاحب موقعیت شد اما ضربه نوک پای او از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات یووه ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 64، رونالدو گل اول بازی را به ثمر رساند. روی ضربه کرنر برناردسکی بود که توپ بعد از برخورد به تیمو باکایوکو مقابل رونالدو قرار گرفت و او هم با یک ضربه دیدنی، توپ را به سقف دروازه اوسپینا کوبید.

 

1564482

 

بعد ازاین گل بازیکنان ناپولی پیش کشیدند و در مقابل یوونتوسی ها به دنبال استفاده از ضدحملات بودند. بازی این روال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 78 ناپلی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند. خطای وستون مک کنی روی دریس مرتنز در محوطه جریمه یووه باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

اینسینیه پشت ضربه قرار گرفت اما علی رغم فریب دادن شزنی، توپ را از کنار دروازه به بیرون فرستاد.

در دقایق پایانی، ناپلی ها تلاش زیادی کردند تا به گل تساوی برسند و چیزی نمانده بود که در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده به این هدف برسند اما واکنش عالی شزنی، دروازه یووه را نجات داد.

در مقابل، روی ضدحمله، یووه به گل دوم رسید. کوادرادو با یک فرار خوب، توپ را مقابل دروازه خالی به موراتا رساند و این مهاجم اسپانیایی هم به راحتی کار را تمام کرد تا یوونتوس با پیروزی 2-0 فاتح سوپرکاپ ایتالیا شود.

دیدگاه‌ها