کد خبر : 1732687 | 02 بهمن 1399 ساعت 11:02 | 281.1K بازدید | 18 دیدگاه

مرد فرانسوی در لبه پرتگاه

زیدان؛ در وضعیتی که هرگز ندیده بودید(عکس)

تصویری عجیب از زین الدین زیدان بعد از باخت شب گذشته مقابل آلکویانو جنجال زیادی به پا کرده است.

زیدان؛ در وضعیتی که هرگز ندیده بودید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پشت سر گذاشتن چند هفته پر فراز و نشیب و عدم راهیابی به نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا، همه کارشناسان فوتبال و البته هواداران رئال مادرید از دیدار برابر تیم ناشناخته آلکویانو در کوپا دل ری به عنوان مجالی برای فراموشی ناکامی های قبلی یاد می کردند.

 

در واقع رئالی ها مطمئن بودند که می توانند با پیروزی پرگل مقابل حریف گمنام خود تا حدودی ناکامی‌های چند بازی گذشته را به فراموشی بسپارند و دوباره به مسیر پیروزی بازگردند؛ اتفاقی که در کمال ناباوری و تعجب رخ نداد و رئال مادرید بعد از 120 دقیقه بازی مقابل آلکویانو با نتیجه 2-1 شکست خورد تا به باورنکردنی ترین شکل ممکن از کوپا دل ری حذف شده باشد.

 

 

1564504

 

 

طی هفته‌های اخیر انگشت اتهام بسیاری از کارشناسان فوتبال در اسپانیا و البته هواداران رئال مادرید به سمت سرمربی فرانسوی این تیم یعنی زین الدین زیدان بوده است؛ در واقع خیلی از آنها معتقد هستند که زیدان با پافشاری روی برخی سیستم های غلط عامل اصلی نتایج ضعیف لوس بلانکوس بوده است.

 

اکنون نتایج ضعیف رئال مادرید در این فصل زیدان را در پر فشار ترین حالت ممکن قرار داده است اما رقم خوردن یک اتفاق جنجالی بعد از پایان مسابقه دیشب انتقادات از مرد فرانسوی را دو چندان کرده است؛ جایی که بعد از سوت پایان مسابقه رئال مادرید برابر آلکویانو دوربین‌های تلویزیونی زیدان را در موقعیتی شکار کردند که در حال لبخند زدن بود.

 

چهره خندان زیدان بعد از باخت به سوژه در رسانه های مختلف تبدیل شده و حالا بسیاری از هواداران رئال مادرید نسبت به اینکه حذف مقابل تیم سطح پایین آلکویانو هیچ اهمیتی برای او نداشته و به نوعی حتی خوشحال بوده، انتقاد کرده اند.

 

 

1564511

تصویری جنجالی از زیدان؛ لبخند بعد از حذف رئال مادرید در کوپا دل ری

 

البته احتمالا در این مورد کمی در حق زیدان کم لطفی شده چراکه به نظر می رسد لبخند او به خاطر عدم باور پذیری شکست مقابل تیم دسته سومی است؛ بهتر بگوییم شاید این تلخ ترین لبخندی است که تا به حال آن را در چهره مرد فرانسوی مشاهده کرده ایم.

 

اما بر هیچ کس پوشیده نیست که در حال حاضر رختکن رئال مادرید دچار دودستگی شده و اصلاً در وضعیت خوبی به سر نمی برد؛ همانطور که پیش از آغاز وقت های اضافه تصویری از مارسلو و ایسکو منتشر شده که در حال لبخند زدن هستند و گویی هیچ فشاری بابت عملکرد فاجعه بار برابر آلکویانو روی آن ها نیست.

 

 

1564562

 

 

زیدان خودش بعد از پایان بازی گفت که در مورد آینده‌اش هیچ ترسی ندارد و کاملاً آرام است اما بر هیچ کس پوشیده نیست که حالا لبه پرتگاه قرار گرفته و اصلا بعید نیست که طی روزهای آینده از هدایت کهکشانی‌ها برکنار شود؛ موضوعی که شاید رقم خوردن چنین اتفاقاتی مانند لبخند زیدان بعد از حذف به آنها دامن بزند.

 

 

1564535

 

1564534

 

تصاویر عجیب دیگری از زیدان که نشان می دهد او در بین دو نیمه وقت اضافه هیچ صحبتی با بازیکنان انجام نمی دهد.

دیدگاه‌ها