کد خبر : 1732742 | 02 بهمن 1399 ساعت 13:41 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادر سارابیا:

ستین را نمی‌دانم ولی لئو مسی از من خداحافظی نکرد

ادر سارابیا، مربی سابق بارسلونا می گوید که در زمان حضور در این تیم لیونل مسی علاوه بر تیم مربیگری کیکه ستین از باشگاه بارسلونا نیز ناراضی بوده است.

ستین را نمی‌دانم ولی لئو مسی از من خداحافظی نکرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل گذشته سنگین ترین شکست تاریخ خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و با نتیجه باورنکردنی 8-2 از بایرن مونیخ شکست خورد؛ موضوعی که باعث شد سران باشگاه کاتالانی و مشخصاً رئیس وقت بلوگرانا یعنی جوزپ بارتومئو کیکه ستین را از هدایت بارسا برکنار کنند.

 

دستیار اول ستین در بارسلونا، ادر سارابیا بود که حواشی زیادی نیز با خود به همراه داشت؛ تا جایی که گفته می شد او هرگز رابطه خوبی با لیونل مسی ندارد. سارابیا حالا در مصاحبه ای صحبت های جالبی را در مورد فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا مطرح کرده و می‌گوید: " ما در وضعیت سختی پا به بارسلونا گذاشتیم. مشخص بود که لیونل مسی به جز ما از باشگاه نیز رضایت ندارد. نمی دانم بعد از جدایی آیا مسی با کیکه ستین خداحافظی کرد یا خیر اما با من خداحافظی نکرد."

 

 

1564581

 

 

سارابیا در ادامه گفت: " گذراندن یک دوره در بارسلونا اتفاق بسیار خوبی بود و معتقدم اگر زمان به عقب برمی گشت 99 درصد کارهای قبلی را تکرار می کردم. تجربه حضور در نوکمپ اصلا به من صدمه نزد بلکه باعث شد به تجربیاتم افزوده شود. از طرفی اتفاقات درون رختکن با آن چیزی که از بیرون گفته می شود کاملاً متفاوت است."

دیدگاه‌ها