کد خبر : 1732798 | 02 بهمن 1399 ساعت 20:39 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

پوگبا: مارسیال و راشفورد کیفیت کاوانی را ندارند

پل پوگبا تایید کرد مهاجمان منچستریونایتد از کیفیت کاوانی برخوردار نیست و یونایتد از مهاجم 33 ساله خود الهام و انگیزه می گیرد.

پوگبا: مارسیال و راشفورد کیفیت کاوانی را ندارند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تابستان 2020، کاوانی را که بازیکن آزاد بود به خدمت گرفت؛ تصمیمی که اکنون درستی‌اش اثبات شده است.

 

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، معتقد است که کاوانی کیفیتی را در اختیار منچستریونایتد می گذارد که از توان آنتونی مارسیال، مارکوس راشفورد و میسون گرین‌وود خارج است.

 

اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، در تابستان 2020، تصمیم گرفت کاوانی را به جمع بازیکنان خود اضافه کند. کاوانی پیش از آمدن به منچستریونایتد، به پایان قرارداد خود با پاری سن ژرمن رسیده بود و هفته ها بدون تیم بود.

بسیاری سولسشر را به دلیل قرارداد بستن با مهاجم 33 ساله اروگوئه‌ای متهم کردند که آینده نگری ندارد و خرید کاوانی از نظر بسیاری یک اشتباه محض بود.

 

1564682

 

کاوانی اما با به ثمر رساندن پنج گل برای شیاطین سرخ، نقش پررنگی در صدرنشینی این تیم پس از سالها در لیگ برتر داشته و تبدیل به الگویی برای جوانان یونایتد شده.

کاوانی در پیروزی برابر فولام نیز توانست اولین گل یونایتد را به ثمر رسانده و بازی را به تساوی بکشد.

 

پوگبا پس از برد برابر فولام راجع به ادینسون کاوانی گفت: "همه می دانند که ادی یک مهاجم سطح بالا است و مهاجمان کمی مانند او در جهان وجود دارند و ما این شانس را داشتیم تا یکی از این مهاجمان را در تیم خود داشته باشیم.

می دانیم که این گل ها سخت ترین گل‌های ممکن هستند. ما بازیکنان با استعدادی مثل مارسیال، رشی و حتی میسون را در حمله داریم که می توانند از بیرون محوطه جریمه هم شوت کنند و از این قبیل کارها، اما آنها تجربه و کیفیت ادی را  ندارند.

 

من فکر می کنم که ما با بازیکنانی که در حمله داریم یکدیگر را کامل می کنیم و ادی می تواند به وضوح کلاس کار خود را نشان دهد، همانطور که در بازی با فولام نشان داد. به این گل ها ما نیاز داریم. او همیشه در زمان درست آنجاست و در زمان درست به تیم کمک می کند تا پیروز شود."

دیدگاه‌ها