کد خبر : 1732815 | 03 بهمن 1399 ساعت 01:25 | 34.6K بازدید | 4 دیدگاه

لیورپول ۰-۱ برنلی: آنفیلد بالاخره تسخیر شد

لیورپول در دیداری خانگی مقابل برنلی با نتیجه ۱-۰ مغلوب شد.

لیورپول ۰-۱ برنلی: آنفیلد بالاخره تسخیر شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که در ۶۸ بازی اخیر خانگی‌شان در لیگ‌برتر شکست نخورده بودند، امشب با تک گل اشلی بارنز از روی نقطه پنالتی نتیجه را به برنلی واگذار کردند.

لیورپولی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 7 به گل برسند اما حضور به موقع جیمز تارکوفسکی، مانع گلزنی سادیو مانه شد و ضربه فابینیو هم در اختیار نیک پوپ قرار گرفت.

در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان برنلی هم که پیش کشیده بودند، در دقیقه 13 روی دروازه لیورپول خطرساز شدند اما واکنش دیدنی آلیسون، مانع گلزنی بارنز شد.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 22، نوبت ژردان شکیری بود که با یک شوت محکم، دروازه برنلی را تهدید کند؛ هرچند ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

فشار حملات لیورپولی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 30، دیووک اوریگی روی یک فرصت عالی با نیک پوپ تک به تک شد اما ضربه اش را با بی دقتی به دستان دروازه بان حریف کوبید و این موقعیت خوب گلزنی را از دست داد.

 

1564721

 

چهار دقیقه بعد روی پاس مانه، باز هم اوریگی صاحب موقعیت شد اما این بار هم ضربه او دقیقا به جایی رفت که پوپ حضور داشت. در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این لیورپولی ها بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 44، سرانجام اوریگی قفل دروازه حریف را باز کند اما این باز ضربه او به تیر دروازه برنلی برخورد کرد و در نهایت این نیمه با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند اما در دقیقه 51 این لیورپول بود که روی ارسال الکساندر آرنولد صاحب یک موقعیت خوب شد اما باز هم پوپ با واکنش مناسب، دروازه تیمش را نجات داد.

بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 61، روی پاس جورجینیو واینالدوم، صلاح صاحب موقعیت شد اما ضربه او را هم نیک پوپ با عکس العمل خوب مهار کرد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 72 و 74، دو موقعیت روی دروازه ها ایجاد شد. ابتدا روی ارسال مک‌نیل، این گودموندسون بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او راهی به چهارچوب دروازه لیورپول پیدا نکرد. دو دقیقه بعد روی اشتباه مدافعان برنلی، این فیرمینو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او هم نتوانست به اولین گل بازی تبدیل بشود.

تلاش دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 82، برنلی صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی یک پاس به پشت مدافعان لیورپول، بارنز با فرار از یارگیری فابینیو با آلیسون تک به تک و با خطای دروازه بان لیورپول روی زمین سرنگون شد. خود او پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست آلیسون، توانست توپ را درون دروازه جای بدهد.

 

1564722

 

بعد ازاین گل لیورپولی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 89، چیزی نمانده بود که فابینیو گل تساوی را به ثمر برساند اما حضور به موقع بن می، دروازه برنلی را نجات داد و در نهایت بازی با همان یک گل به سود تیم میهمان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها