کد خبر : 1732824 | 03 بهمن 1399 ساعت 08:26 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم‌ملی: ورزش در اولویت است

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: ملی پوشان باید بدانند ورزش و تمرین در اولویت است و مشغله کاری در رده بعدی قرار می‌گیرد.

سرمربی تیم‌ملی: ورزش در اولویت است

به گزارش "ورزش سه" محمود پراش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد شرایط ملی پوشان دوچرخه سواری استقامت اظهار داشت: با توجه به 10 ماهی که کرونا است و مسابقه بین المللی هم نداشتیم، بچه ها نسبتا شرایط خوبی داشتند و ما هم در این مدت دو هفته کارهای بدنسازی را انجام دادیم. اردوی استقامتی‌ها روز گذشته به پایان رسید و با سرعتی‌ها کارمان را آغاز می‌کنیم.

 

 

ملی‌پوشان باید بدانند ورزش در اولویت است

 

وی در مورد اینکه وضعیت امیرحسین جمشیدیان به کجا رسید، گفت: او قبل از شروع اردو اعلام کرد به خاطر مشغله‌ای که دارد، نمی تواند در اردو حاضر شود و ما هم احترام گذاشتیم. به هرحال همه بچه‌هایی که اینجا هستند کار شخصی دارند، اما ملی‌پوشان باید بدانند که ورزش در اولویت است.

 

 

داوری به نقاط قوت و ضعف آگاهی دارد/برای دادن پاداش راهکارهایی در نظر گرفته شد

 

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری عنوان در مورد جلسه با داوری، سرپرست فدراسیون عنوان کرد: داوری چندین سال است که در بدنه ورزش حضور داشته و شناختش از رشته‌ها کافی است و به نقاط قوت و ضعف آگاهی دارد. ما هم در این جلسه هر مشاوره و هم فکری که لازم بود را به او دادیم.

 

پراش در خصوص اینکه داوری گفته است به ملی‌پوشان حقوق و پاداش پرداخت خواهد شد، گفت: در این جلسه راهکارهایی برای این موضوع در نظر گرفته شده شد و حمایت‌هایی صورت خواهد گرفت. وی ادامه اردوها را به مشخص شدن تاریخ مسابقات قهرمانی آسیا منوط دانست و اظهار کرد: نمی خواهیم در تهران ادامه دهیم و احتمالا شهرهای دیگر یا اردوی خارجی را مدنظر قرار خواهیم داد.

دیدگاه‌ها