کد خبر : 1732901 | 03 بهمن 1399 ساعت 16:01 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

دیه گو کاستا و رد پیشنهاد تیم مجید حسینی

ستاره سابق اتلتیکو مادرید پس از فسخ قرارداد با این باشگاه همچنان بدون تیم است.

دیه گو کاستا و رد پیشنهاد تیم مجید حسینی

به گزارش "ورزش سه"، ماه پیش باشگاه اتلتیکومادرید اعلام کرد با توافق متقابل قرارداد دیه گو کاستا مهاجم گلزن و باتجربه خود را فسخ کرده و دومین مقطع حضور او در ترکیب این باشگاه بعد از سه سال به اتمام رسیده است. دیه گو کاستا به علت مشکلات شخصی تمایل به قطع همکاری داشت و اتلتیکومادرید نیز درخواست این بازیکن را پذیرفت.

 

 

1564836

 

 

ابتدا گفته می شد کاستا راهی تیمی در لیگ برتر خواهد شد و حتی از وولورهمپتون به عنوان گزینه جدی او نام می بردند اما این اتفاق رخ نداد. سپس گمانه زنی ها به سمت مارسی رفت و خبر دادند که او در فرانسه برای امضای قرارداد حضور دارد اما ویلاس بواس سرمربی مارسی به این شایعات خاتمه داد و گفت که دستمزد کاستا به قدری بالاست که توان جذبش را ندارند.

 

 

1563528

 

 

امروز آاس ادعا کرد که اولین پیشنهاد رسمی به کاستا از ترابزون اسپور ترکیه بوده و این باشگاه که مجید حسینی را هم در اختیار دارد، به ستاره جنجالی پیشنهادی سه ساله و به علاوه دستمزد 2.5 میلیون یورویی برای هر سال را پیشنهاد داده که از سوی این بازیکن رد شده است. کاستا از اتلتیکو سالانه 7 میلیون یورو دستمزد می گرفت. او سه سال پیش از بشیکتاش ترکیه هم پیشنهاد داشت ولی با ترک چلسی به اتلتیکو بازگشت.

 

دیدگاه‌ها