کد خبر : 1733067 | 04 بهمن 1399 ساعت 14:55 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

خوان گاسپارت:

غرامت بارسلونا به آراگونس را از جیب خودم دادم!

خوان گاسپارت رئیس سابق بارسا که مدت ها نایب رئیس باشگاه بود، برای اولین بار اعتراف کرد که سال 1988 مجبور شده از جیب خودش برای پرداخت غرامت به لوئیس آراگونس هزینه کند.

غرامت بارسلونا به آراگونس را از جیب خودم دادم!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که اعلام شد باشگاه بارسلونا قصد ندارد به کیکه ستین سرمربی سابق خود غرامت پرداخت کند و این موضوع را به اطلاع وی نیز رسانده است. بارسا طی نامه ای به ستین او را مربی ای ناکارآمد توصیف کرده و عنوان کرده است که به دلیل بی کفایتی های او قصد ندارد غرامتی پرداخت کند و به این ترتیب کار دو طرف به دادگاه کشیده خواهد شد.

 

 

1565076

 

 

بارسلونا در این زمینه سابقه دیگری هم دارد. فصل 88-1987 لوئیس آراگونس مربی فقید اسپانیایی سرمربی بارسلونا بود و از این تیم برکنار شد. در نهایت باشگاه کاتالان حاضر نشد به او غرامت پرداخت کند اما خوان گاسپارت نایب رئیس وقت باشگاه برای بالا نگرفتن دعوا حاضر می شود شخصا این هزینه را پرداخت کند.

 

 

1565075

 

 

گاسپارت به "ONEFOOTBALL" گفت:« وقتی لوئس آراگونس از بارسا رفت، مبلغی را باید به عنوان غرامت پرداخت می کردیم ولی باشگاه حاضر نبود این کار را انجام دهد. این اولین بار است که به این قضیه اعتراف می کنم. در نهایت از جیب خودم غرامت را دادم و همین باعث شد تا زمانی که در قید حیات بود، ارتباط ویژه ای بین مان وجود داشته باشد. از آن پس ما صمیمی تر هم شدیم.»

 

 

1564339

 

 

گاسپارت در مورد دعوای حقوقی بارسلونا و ستین گفت:« باشگاه دلایل خود را دارد و ستین نیز دلایل خودش را. در نهایت امیدوارم رئیس جدید این قضیه را حل و فصل کند و کار بالا نکشد.»

 

دیدگاه‌ها