کد خبر : 1733197 | 04 بهمن 1399 ساعت 21:55 | 24.3K بازدید | 4 دیدگاه

پیروزی تراکتور مقابل گل‌گهر با فوتبال اقتصادی

تیم فوتبال تراکتور با دو ضربه در چارچوب موفق شد تیم فوتبال گل‌ گهر را که 7 مرتبه به چارچوب دروازه اخباری و سپس فرعباسی شوتزنی کرده بود را شکست دهد.

پیروزی تراکتور مقابل گل‌گهر با فوتبال اقتصادی

به گزارش "ورزش سه"، باخت نزدیک مقابل تراکتور از آن شکست های برای امیرقلعه نویی به شمار می رود که یکبار دیگر شاهد نمایش خوبی از تیمش بود ولی بازیکنان این تیم در زدن ضربات نهایی دقت مناسبی نداشتند و در پایان سه امتیاز به تیم حریف رسید. به همین دلیل هم بود که مربی این تیم در نشست خبری پس از بازی تاکید داشت که شکل گرفتن ذهنیت پیروزی در بازیکنان گل گهر هنوز به زمان نیاز دارد.


بازیکنان گل گهر در دیدار برابر تراکتور، 430 مرتبه به هم پاس دادند و در سوی مقابل این آمار در تیم تراکتور 354 پاس بود. این البته تنها آماری نیست که آبی پوشان سیرجان در آن عملکرد بهتری داشتند و در ایجاد موقعیت یا شانس گلزنی نیز برتری محسوسی بر حریف داشتند.


مروری بر شوت های به دروازه که برای گل گهر 13 شوت و 7 شوت در قاب دروازه بود، نشان دهنده موقعیت های زیادی است که در بازی از سوی میزبان خلق شد، ولی درنهایت این تیم میهمان بود که توانست از 7 شوتی که به دروازه زد، تنها 2 شوت را در قاب دروازه حقیقی قرار دهد؛ 2 شوتی که از خط دروازه عبور کرد و مسعود شجاعی و تیمش را برنده مصاف حساس برابر گل گهر لقب داد.

دیدگاه‌ها