کد خبر : 1733228 | 05 بهمن 1399 ساعت 01:40 | 35.1K بازدید | 1 دیدگاه

کریم بنزما:

هازارد؟ او در رئال تاریخ سازی می کند

کریم بنزما در پایان بازی با آلاوس از انگیزهای بالای ادن هازارد برای درخشش خبر داد.

هازارد؟ او در رئال تاریخ سازی می کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید زخم خورده از دو شکست متوالی برابر بیلبائو و آلکویانو امشب به زمین آلاوس آمده بود تا هم انتقام شکست دور رفت را بگیرد و هم به حواشی پایان دهد. بردی که برای بقای زین الدین زیدان حیاتی بود.

رئال در نهایت با دبل کریم بنزما و گل های ادن هازارد و کاسیمیرو توانست میزبانش را با نتیجه 1-4 از پیش رو بردارد.

 

 

1565391

 

 

کریم بنزما در پایان بازی گفت:« بازی خوبی بود و پیروزی برای بالا رفتن اعتماد به نفس مان، ضرورت داشت. می دانیم که هر بازی دشوار است و تمام رقبا برابر ما با انگیزه بالا قرار می گیرند تا کار را پیچیده کنند. آلاوس تیمی تمام دفاعی بود و منافذ را بسته بود. ما اما انگیزه ای بسیار زیاد برای پیروزی داشتیم و همه، کار خودشان را به خوبی انجام دادند.»

 

بنزما ادامه داد:« امشب شب ما بود. پاس ها اکثرا درست بود و توپ های مان وارد دروازه شد. خودم نیز دو گل زدم و روحیه ام بیشتر شد. معتقدم با وجود ناکامی های اخیر، در مسیر درستی قرار داریم. رئال همیشه برد می خواهد و ما همواره به فکر بازی هجومی هستیم ولی گاهی نمی شود. به نوبه خودم همیشه به فکر کمک به تیم هستم. نه من که همه بازیکنان چنین تفکری دارند.»

 

 

1565366

 

 

گلزنی هازارد:« برای او خیلی خوشحالم. هازارد در چلسی بهترین بازیکن بود و حالا می خواهد در رئال هم تاریخ ساز شود. شرایط ادن را خوب می بینم و بهتر هم خواهد شد. او خیلی سخت تلاش می مند و امشب هم خوب بود. رئال به بهترین هازارد نیاز دارد.»

 

قهرمانی لالیگا:« تمرکز و نگاه مان به خودمان است. هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقیمانده و هر چیزی امکانپذیر است.»

دیدگاه‌ها