کد خبر : 1733250 | 05 بهمن 1399 ساعت 09:11 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

ترکمان و آسیب دیدگی از ناحیه مچ پای چپ؛

مصدومیت پدیده فوتسال زنان دردسرساز شد

کاپیتان تیم ملی فوتسال جوانان که در تورنمنت کافا توانست عنوان برترین بازیکن را از آن خود کند، در نخستین بازی‌اش در فصل جدید دچار آسیب‌دیدگی شد.

مصدومیت پدیده فوتسال زنان دردسرساز شد

به گزارش "ورزش سه" هر چند لیگ برتر فوتسال زنان هفته دوم را سپری کرد اما سایپایی‌ها به واسطه عدم حضور رقیب‌شان در هفته نخست و کسب یک پیروزی انضباطی، از این هفته کار خود را به شکل رسمی در فصل جدید با هدایت شهناز یاری آغاز کردند؛ آن‌ها در گام نخست به مصاف ملی حفاری اهواز، یکی از مدعیان اصلی رسیدن به عنوان قهرمانی رفتند. تقابلی جذاب، نزدیک و پربرخورد که در پایان آن شاگردان مینا بارانی در تیم ملی‌حفاری موفق به کسب سه امتیاز شدند و با برتری یک بر صفر این دیدار خانگی را به سود خود به پایان بردند.

از حواشی جنجالی این بازی، التهاب روی نیمکت دو تیم بود که مورد انتقاد سرمربی سایپا قرار گرفت و البته بازی درگیرانه دو تیم که باعث آسیب‌دیدگی پدیده فوتسال زنان شد؛ مارال ترکمان که فصل گذشته، روزهای درخشانی را در سایپا گذراند و در تیم ملی جوانان نیز توانست عنوان برترین بازیکن تورنمنت کافا را به دست آورد، از ناحیه مچ پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شد و هنوز مشخص نیست آیا می‌تواند در بازی هفته آینده تیمش همراه خودروسازان باشد یا باید به استراحت بپردازد.

 

نویسنده: مهرداد شاملو

دیدگاه‌ها