کد خبر : 1733258 | 05 بهمن 1399 ساعت 10:06 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

روزهای تلخ بعد از هت تریک؛

پیوند عجیب نتایج گل گهر با گل های منشا

گل گهر در روزی که مهاجم گلزنش بازهم در گلزنی ناکام بود، از کسب برد بازماند.

به گزارش ورزش سه؛ گل گهر لیگ بیستم را توفانی آغاز کرد. این تیم در هفته اول مسابقات با نتیجه سه بر یک از سد سپاهان گذشت و سپس با دو گل مس را شکست داد. نماینده سیرجان پنج هفته را بدون شکست پشت سر گذاشت. این تیم بعد از شکست هفته ششم مقابل صنعت نفت، یک بار دیگر موفق به کسب برد شد و این بار با سه گل از سد شهرخودرو گذشت. این برد که در هفته هفتم به دست آمد، نقطه پایان اوج گیری غیرقابل پیش بینی گل گهر بود.

 

تیمی که در دومین فصل حضور خود در لیگ برتر قرار داشت، با کسب 5 برد متوالی و حضور در صدر جدول همه توجهات را به خود جلب کرده بود. در این میان، یک بازیکن از همه گل گهری ها بیشتر مورد توجه قرار داشت؛ او کسی نبود جز گادوین منشا که به ماشین گلزنی گل گهری ها تبدیل شده بود.

 

1565442

 

منشا از همان هفته اول گلزنی را آغاز کرد. او طی هفت هفته موفق به زدن نه گل شد. این یک آمار خیره کننده بود؛ میانگین بیش از یک گل زده در هر بازی، آماری بود که منشا تا هفته هفتم به جا گذاشت. گل گهر به پشتوانه گلزنی های منشا در حال اوج گیری بود تا این که بعد از هت تریک او مقابل شهرخودرو و کسب پیروزی سه بر یک، گل گهر و مهاجم گلزنش وارد یک سراشیبی تند شدند.

 

بعد از آن هت تریک، گل گهر و منشا گویا نفرین شدند! این تیم در چهار بازی تنها دو امتیاز کسب کرد و مقابل استقلال و تراکتور، دو رقیب مستقیم خود در کورس قهرمانی شکست خورد. تساوی مقابل ذوب آهن قعر جدولی و توقف مقابل آلومینیوم دیگر نتایج گل گهر در چهار هفته اخیر هستند؛ چهار هفته ای که گادوین منشا در آنها موفق به گلزنی نشده است. 

این یک موضوع بسیار جالب است که دقیقا با خاموش شدن موتور گلزنی منشا، بردها و نتایج درخشان گل گهر هم متوقف شده است. سریال ناکامی های گل گهر و منشا این هفته قسمت چهارم خود را هم پشت سر گذاشت. حال باید دید که این سریال تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا بازگشت به روزهای اوج، منشا، با اوج گیری دوباره گل گهر هم همراه خواهد شد یا خیر؟

دیدگاه‌ها